Zwangerschap afbreken ivm NonHodgkinlymfoon

Discussion in 'Miskraam' started by Kwebbeltje2, Jan 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Trotsemama31

Trotsemama31 Niet meer actief

Helemaal met je eens!

2. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Duidelijk iemand met een serieus psychisch probleem, iemand die een zwaar zieke nog nooit van dichtbij heeft meegemaakt en die met haar verhaal alle mensen die momenteel aan het vechten zijn voor hun leven vierkantig in hun gezicht uitlacht...

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Waarom het een leugen is?
    Het verhaal klopt niet met de werkelijke gang van zaken omtrent deze ziekte.
    Haar hele verhaal klopt niet.
    Dat de man nu reageert met een ander verhaal om het te proberen recht te trekken met dezelfde schrijfwijze bevestigd het nog meer.
    Maar het meest overtuigende is dat de dingen ie gzegd worden medisch gezien niet eens kunnen.

4. leolientje

leolientje Actief lid

Aug 7, 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Blij dat iemand het durft te zeggen! Zat mee te lezen en dacht meteen: yeah right!

Ik bedoel: iedereen zijn eigen ding hoor, maar dit is duidelijk een gevalletje aandacht tekort..

5. daphnev85

Bewijzen, neen, TS kan geen bewijzen leveren want haar verhaal is medisch onmogelijk. Dit zegt al genoeg denk ik... + TS doet hetzelfde verhaal op andere fora waar ze reeds door de mand is gevallen...

6. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Trotsemama Ik heb een paar berichten geleden een lijst met bewijzen gepost. Daarna is er behoorlijk gereageerd, dus het is al een eind naar beneden gezakt.

ps O, ik zie dat mijn bericht inmiddels gequot is en hier vlak boven staat.

7. Trotsemama31

Okey jeetje dan is het idd heel erg ziek, kunnen we dan niet beter naar het beheer gaan.. En het laten uitzoeken. Ik bedoel zo iemand zou dan verwijdert moeten worden toch?!

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik heb het gisteravond al gemeld.
    Helaas door beheer nogniets mee gedaan.

9. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik heb het topic gisteren aan het beheer gemeld middels het uitroep-knopje en een vergelijkbare uitleg gegeven. En ik denk dat ze vast wel ergens meelezen en druk aan het uitzoeken zijn.

10. amg

amg Lid

Jan 8, 2013
    74
    19
    8
    Nederland
    Wat verschrikkelijk voor je! Mijn oom heeft deze ziekte ook gehad, en is ervan genezen dus hopelijk geeft dat je wat kracht! Heel veel sterkte gewenst en succes met de behandeling.

11. daphnev85

Jammergenoeg denk ik dat ze niet veel kunnen doen. Mss topic sluiten en gebruiker blokkeren? Maar wat als ze een andere gebruikersnaam neemt? Dan begint ze toch gewoon opnieuw met een ander zielig verhaal...

12. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Hemeltjelief...

13. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Een IP-adres kan ook geblokkeerd worden, dus er zijn wel meer mogelijkheden. Ik ben zelf moderator geweest op een ander zwangerschapsforum.

14. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht

Ip adres ;)

15. Trotsemama31

Okey heftig zeg. Vind het echt vreselijk hoe kan je zoiets verzinnen? Ik ben 6,5 week ik zou er niet aan moeten denken het weg te laten halen, Laat staan ook nog eens een erge vorm van kanker te hebben.

Sterkte voor iedereen die zo mee hebben geleefd,en natuurlijk voor de dames die echte kanker hebben gehad. En zo weer herinnerd worden aan de afschuwelijke tijd.

16. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ojee....ik heb er vannacht in bed zelfs nog zo aan gedacht...hoe verschrikkelijk dit voor kwebbeltje is...
    Maar nu ik jullie argumenten lees, begin ik ook te twijfelen...
    Ik ben dan zo bleu, dat zoiets nooit in me op zou komen om aan zo'n verschrikkelijk en aangrijpend verhaal te twijfelen..

17. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    Dat siert je Lioness. Normale mensen zouden zoiets ook nooit verzinnen! :)

18. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik moet wel zeggen dat ik het wel vreemd vind om zo'n verhaal bij miskraam te zetten.

19. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Amen.

20. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Gatver! Ik had al twijfels bij de eerste zin, waarom weet ik niet het was een gevoel..

Steeds verder lezen geloof ik er geen barst van!

Hoe ziek ben je om zoiets te verzinnen!!!
    Mijn man is op jonge leeftijd zijn moeder verloren aan deze ziekte. Hoe kun je!!!

Al die mensen die deze ziekte hebben gehad, hebben. overleden zijn of juist hebben kunnen overleven.. Verschrikkelijk!!
    Walg

Share This Page