Zwangerschap afbreken ivm NonHodgkinlymfoon

Discussie in 'Miskraam' gestart door Kwebbeltje2, 26 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michiee

Michiee Niet meer actief

jeetje mina heb het net even doorgelezen.
    dacht eerst nog AAHWW wat sneu wat kl*te voor haar..
    maar toen kwamen de apen uit de mouw

en denk ik : damn vuile leugenaar,, je spot gewoon met deze vreselijke ziekte !!!
    ik denk serieus dat je iets heel ernstigs mankeert , maar dan niet deze ziekte maar een of andere psychische ziekte in je hoofd.

en misschien mag ik dat allemaal niet zeggen, maar sorry je maakt me heel boos om hier mee te spotten.

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Toen ik gister hier aan het lezen was, werd ik een beetje chagrijnig van alle doordringende vragen en uitgesproken twijfels.. Maar dat neem ik allemaal terug, dit klopt echt niet inderdaad.. Ziek, heel ziek, maar dan niet op de manier die je beschrijft, TS.

3. Nati

Nati Niet meer actief

Triest!

Mijn vader zit midden in de chemo's, ben mijn moeder kwijt geraakt aan kanker en heb lang in de mmm gezeten. Absoluut niet om zielig te doen (het leven loopt soms nou eenmaal zo), maar zulke verhalen (kanker & verlies van een kindje) grijpen me enorm aan en als het dan lijkt of iemand dit heftige verhaal gewoon verzonnen heeft wordt ik daar ronduit misselijk van.

4. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Ik wens TS van harte beterschap...met de ziekte in haar hoofd. Meid, hopenlijk krig je snel de juiste hulp want dit is heel erg...

5. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    diep triest je moet je schamen

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Om verdere speculaties en onrust te voorkomen wordt dit topic voor nu gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina