Hey bloempje, hoe is het met je? Waarschijnlijk kun je vandaag nog niet atwoorden, maar ik hoop dat het ondanks alles goed gegaan is. Dikke knuffel en heeeel veel sterkte de komende tijd!!
Heel veel sterkte. Krijg er buikpijn van, als ik er aan denk waar je vandaag doorheen moet. Heel veel kracht en sterkte voor jou en je vriend vandaag en de tijd die komen gaat.
hoi meiden ja het is eventjes geleden...kon er eerder geen moed voor vinden om terug te keren naar dit forum. Maar ben wel heel blij met jullie lieve woordjes van steun Ik ben dus 19 november bevallen van men dochtertje sara. T' is vrij vlot verlopen allemaal. We hebben haar de dag nadien gaan bezoeken in het mortuarium.. achteraf bekeken zou ik ze wel eerder bij me genomen hebben, maar het was me toen gewoon veel te zwaar. Ben wel heel blij dat ik haar gezien heb, aangezien ik dat eerst niet wauw.. Emotioneel is het zeer zwaar, maar het gaat nu wel wat, we proberen het te plaatsen, en ik concentreer me op men andere dochter
Hoi bloempje, Fijn wat van je te horen. Gefeliciteerd en gecondoleerd met je dochter Sara. Wat een mooie naam. Heel veel sterkte de komende tijd en veel knuffels vanaf hier!
hoi bloempje fijn om van je te horen. gefeliciteerd en gecondoleerd met jullie dochter. hoe laat ben je bevallen van Sara? onze dochter Vayen is om 14.15 geboren. heel veel liefs
Hoi Bloempje, allereerst gefeliciteerd en gecondoleerd. Toch fijn te horen dat je blij bent dat je haar toch gezien hebt. Heel veel sterkte! Liefs