Eipijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wuppie 01, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Gisteravond een eisprong gehad had de dag ervoor en die ochtend positieve Ov. Test. Eergisteren al een beetje zeurderig gevoel, maar gisteravond kon ik geen stap meer zetten. Elke stap deed zeer.
    Heb deze pijn 1 keer eerder gehad na het hardlopen ben toen bijna flauw gevallen van de pijn,was ook rond eisprong. Zijn er meer die zoveel last hebben van hun ei?

2. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    Hoi Wuppie,

Toevallig heb ik de laatste twee cycli geen last gehad van eisprongpijn, maar ik heb er wel vaak last van. Altijd aan een kant van mijn buik. Het is een zeurderige pijn en bij een onverwachte beweging kan het echt zeer doen. Ik heb een keer gehad dat mijn vriend 's avonds zijn been op mijn schoot wilde leggen en tegen mijn buik aankwam...ik ging echt door de grond. Een enkele keer was het zo heftig dat ik het voelde bij het lopen en fietsen, heel irritant.
    Dus ja, het kan echt vervelend zijn en er zijn veel meer vrouwen die hetzelfde hebben.

Liefs,
    Lonit

3. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo,

Hier ook altijd veel last ervan, meestal begint het 2 dgn voor de eisprong en na eisprong blijft nog een paar dagen een zeurende pijn.
    Ik heb ook heel veel pijn en mijn buik is dan ook heel dik opgeblazen.
    Vind het heel vervelend want met klussen is dat natuurlijk ook niet fijn...het voordeel ervan is dat je dan natuurlijk ook echt weet dat je eisprong eraan komt, maar fijn is anders haha!

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ja ik heb het ook altijd ,echt een opbouwende druk wat op het laatst echt goed zeer doet.

5. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    oke lees dus dat er meer last van hebben. Het is ook niet altijd zo maar altijd links.
    Kon zaterdag avond bijna geen stap meer zetten gelukkig ging het zondag weer beter. NU maar hopen dat het niet voor niks was ;)

6. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    hoi wuppie!

ik heb er ook altijd last van,, echt verschrikkelijk veel pijn! ben nu bij een osteopaat en ze zei dat ik vernauwde eileiders heb waardoor mijn eitje niet goed of niet door mijn eileider kan en daardoor zoveel pijn doet..
    wil niet gelijk zeggen dat jij ook vernauwde eileiders heb he ;)
    vind het klussen dan ook niet echt fijn! behoorlijk pijnlijk ook dan

7. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Jipie laat ik daar nou ook al eens aan gedacht hebben ;)

Ben bekent met een giropractor omdat in me rug en bekken niet alles goed staat.Zij gaat alleen niet verder met dit soort dingen.

Zaterdag was klussen voor mij echt onmogelijk :( Had gewoon het gevoel dat er iets onbuigzaams in me lichaam zat. die keer na het hardlopen had ik het gevoel naar de wc te moeten maar het kwam, niet zo'n afgrijselijke druk. ben geen pieperd maar het had weinig gescheeld en ik ging gestrekt.

Zal over 2 weken is kijken of de osteopaat nog nodig is anders maak ik zeker een afspraak.

8. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ik moet nu morgen weer.. ben erg benieuwd of dat het morgen al ietsjes gaat helpen.
    Moest van haar ook een afspraak maken bij de HA voor een doorverwijzing naar de gyn. voor een HSG onderzoek!

Maar het is idd gewoon heel pijnlijk,, heb niet zo snel last van pijn! maar vrijen is voor mij dan ook echt gewoon onmogelijk, net of mijn eierstok eruit getrokken word :p

9. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Heb al een tijdje een verwijzing liggen maar heb tot nu de stap nog niet durven te nemen om naar het ziekenhuis te gaan. Eerst vakantie en daarna ga ik bellen.

Ben benieuwd of je al wat gaat merken morgen.

10. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    ik weet ook bijna zeker me eisprong te voelen volgens alle berekeningen op internet had het vandaag geweest ook pijn in de onderbuik en drukken gevoel nog erger dan wanneer ik ongi moet worden pfff en dit was vanmiddag maar gister/vanacht geklust en vanmorgen en hopelijk straks nog maar eens maar weet iemand binnen hoeveel tijd nadat gevoel je het het beste kunt doen ? xxx mirandje81

11. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    @ mirandje.. geen idee, ik klus gewoon heel mijn cyclus om de dag en in mijn vruchtbare periode iedere dag, weet ik zkr dat ik goed zit! :)

@ wuppie,, hoe lang ben je al bezig dan? en heb je een doorverwijzing voor pijnlijke ovulatie of omdat het nog niet is gelukt??

Deel Deze Pagina