Auw m'n v-j-j!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Misssunshine, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misssunshine

25 jul 2014
    37
    11
    8
    Hoi iedereen,

Ik lees normaal altijd mee maar nu moet ik toch echt even iets weten of delen.. of klagen. Herkennen jullie dit? Ben ik wel normaal?

Ik ben nu 37.3 weken zwanger en heb sinds twee weken ongeveer echt verschrikkelijke pijn in m'n vagina. Druk, steken, alsof iemand me een flinke trap heeft gegeven daar of dat ik op de stang van een mannenfiets ben geknald.
    Het wordt ook niet minder en soms voelt het erger dan de andere keer.

Kan het met m'n bekkenpijn te maken hebben? Of dat m'n baby groot wordt geschat? 8/9 pond bij 40 weken.

Ik krijg misschien gewoon de zenuwen van alles hoor, het komt nu zo dichtbij. En al die pijntjes.. ben ik normaal..? Is dit normaal?

Ik hoor graag jullie mening/ervaring over dit alles.
    Is de pijn/het ongemak normaal? Ik wil geen mietje zijn, maar ben er nu al zat van.. Stel je voor met de bevalling.
    En een groot kindje.. :( Ik zie overal nu zo tegen op.
    De verloskundige had beter niets kunnen zeggen..

Sorry voor al het geklaag! ;)

2. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Ik dacht wel eens gehoord te hebben dat dit bij het indalen hoort?

3. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dit heb ik ook al minstend een week of twee. Mijn knip van de vorige keer doet zeer, mijn stuitje begint weer te protesteren en zelfs mijn schaamlippen en de botten aan de onderkant doen pijn. Mijn kindje is ingedaald en ligt ook vast in het bekken maar de pijn blijft.
    Zolang ik niets uitvoer gaat het wel maar ik moet niet gaan lopen ofzo want dan speelt het meteen weer op. Gelukkig hoef ik nog maar heel even, dat scheelt.
    Jij succes meid, nog even volhouden. Enne een beetje klagen mag best hoor die laatste paar weekjes.

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dat gevoel heb ik al enkele weken, sinds de kleine begonnen is met indalen.
    Soms als ik opsta dan klap ik gewoon dubbel, net alsof iemand me een knietje geeft, erg vervelend en pijnlijk :(

5. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Zo voelt bij mij bekkenpijn...precies zoals jij beschrijft.

6. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Ik herken het ook van mijn eerste die was ingedaald met 33 weken en toen hij 2 werken later helemaal vast in mijn bekken zat voelde ik elke beweging die bij maakte met of rond zijn hoofd als verschrikkelijke steken en druk down under, echt heel pijnlijk. Daarnaast wordt je schaambot ook weken omdat je kindje er al bijna doorheen moet. Dat kan ook heel erg pijn doen.

7. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Het gevoel van een 'schop in je kruis' hoort bij bekkenpijn. Heel normaal, helemaal zo op het einde.

En natuurlijk vind je het nu spannend worden. Dat vind elke vrouw. Hoe zal het gaan? Past het wel? Etc. Het komt allemaal goed, echt! Laat het over je heen komen. Je kunt het niet voorspellen. De een poept met gemak grote baby's er uit terwijl andere kleintjes er niet uit krijgen ;)
    Overigens zegt de schatting van je verloskundige niet heel veel. Ze hebben het regelmatig mis naar wat ik begrijp. ..

8. Misssunshine

25 jul 2014
    37
    11
    8
    Fijn te lezen dat ik niet de enige ben! :)

En idd, het over je heen laten komen is het beste denk ik.
    Het is gewoon zo niet controleerbaar..
    Heb er ook wel heel veel zin in om de baby in m'n armen te houden!
    We can do it!

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Opende de post uit nieuwsgierigheid wat vjj was :D

En ja herkenbaar op het einde....succes met de laatste zwaaaaare loodjes. Ik weet hoe je, je voelt. Ook de spanning...tis toch niet niks.

10. Misssunshine

25 jul 2014
    37
    11
    8
    Ja inderdaad. Soms loopt het even hoger op haha.
    Nog ffies!

Deel Deze Pagina