Ervaringen met "badzitje"

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door leonietje24, 11 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonietje24

    leonietje24 Fanatiek lid

    25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Hoi!

    Ruben is nu al zo lang dat ie eigenlijk niet meer in het badje past. Hij wil ook constant richting zithouding in bad en das niet handig;)

    Nu had ik de vraag of zo'n badzitje wellicht kan helpen? Heeft iemand ervaring met die dingen? Kunnen ze erin zitten/liggen en blijven ze er dan ook goed in?

    Bij Prenatal heb je 2 soorten, van hunzelf en die van Beebiejou ( weet niet of ik dit goed geschreven heb ) Misschien ook iemand een idee welke dan eventueel beter is?

    Alvast bedankt voor jullie reacties ladies!

    Groetjes Leonie
     
  2. mamabee

    mamabee Actief lid

    12 mrt 2007
    147
    0
    0
    wieringerwerf
    Ik heb er ook 1. Ik weet niet wat voor merk, ik heb em gekocht op de rommelmarkt voor een €1.00. Daarvoor wou ik het wel proberen en het bevalt mij nu erg goed. Het heeft pas zit als ze echt een beetje kunnen zitten anders zakken ze evengoed te veel onderuit en dat ligt echt niet lekker. Maar inmiddels is het een uitkomst. Ik kan 2 jongens samen in bad doen en ze vinden het allebei geweldig! Anders moet je even op MP kijken....
     
  3. wuppie

    wuppie Bekend lid

    16 jul 2006
    621
    0
    0
    ideaal zo'n zitje! heb je iets meer je handen vrij!
     
  4. leonietje24

    leonietje24 Fanatiek lid

    25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Ze blijven er dus wel inzitten? Ruben is namelijk heel erg beweeglijk en wil met zijn koppie al richting zijn knieen, als jullie begrijpen wat ik bedoel :D
     
  5. juut26

    juut26 Fanatiek lid

    28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Ja dat doet Yara ook, maar ook zij bleef er wel inzitten! We hebben het toevallig vorig weekend voor het eerst geprobeerd in het grote bad en ze vond het heel leuk! Ligt best lekker voor ze denk ik...
     
  6. Moontje78

    Moontje78 Actief lid

    6 feb 2007
    137
    0
    0
    Wij hebben er ook 1 gewoon van de prenatal zelf voor meer 8,95!
    Jim wil ook de hele tijd zitten ook nog in dit zitje maar hij kan er niet uit,je moet er natuurlijk wel bij blijven of er gewoon gezellig bij gaan zitten!

    Jim vind het in het grote bad veel leuker,hij wirdt er helemaal wild van!

    Echt een aanrader!Veel plezier!
     
  7. Six

    Six Actief lid

    22 mei 2006
    449
    0
    0
    Gelderland
    Wij hebben die van bébéjou, echt ideaal! De reden dat ik hem heb aangeschaft was dat ik het vasthouden van die 'zware jongen' hier ;) best pittig vond. Dit gaat nu perfect, handen vrij om hem goed te wassen en hij ligt lekker erin en heeft juist meer bewegingsvrijheid dan daarvoor in mijn "beklemmende vorkgreep"... Ik wens je veel badderplezier :)
     
  8. Emma2

    Emma2 Fanatiek lid

    22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Ook wij hebben een zitje van bebejou. Mijn man heeft namelijk een verlamde schouder en op deze manier kan hij Mick toch in bad doen, ook al sta ik er natuurlijk wel naast. Echt een ideaal ding! Hij verschuift ook niet in het badje door een zuignap+een speciaal randje aan de onderkant.

    Groetjes Emma
     
  9. Jalea

    Jalea Fanatiek lid

    24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wij hebben ook het badzitje van bebejou, en ik vind het eigenlijk een onding, mn zoontje zit er niet fijn in, ook niet toen hij nog kleiner was. terwijl mijn zoontje absoluut geen flinke jongen is
     
  10. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Indy vind het echt supergeweldig dat zitje (ligt eigenlijk iets meer) ze kan zo heerlijk vrij met haar amrpjes en beentjes zwaaien en zelf is het ook veel handiger! echt een superuitvinding vind ik het!
     
  11. principessa

    5 jul 2007
    61
    0
    0
    Zonnige Zuiden
    yup ideaal dat ding.

    Mijn principessa heeft er heel lang in gezeten en is toch ook errug beweeglijk :D
     
  12. jantina

    jantina Fanatiek lid

    13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Wij hebben hem vanavond voor het eerst gebruikt...
    Ideaal!
     
  13. leonietje24

    leonietje24 Fanatiek lid

    25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Bedankt dames! ga me er eentje aanschaffen ;) :D
     
  14. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Je hebt er 2 he, eentje waar ze meer in liggen , en 1tje waar ze echt in zitten.. (dat je niet de verkeerde koopt ;) )
     
  15. christina

    christina Niet meer actief

    ik heb er een van bebejou en deze bevalt goed. De reden dat ik er een van bebejou heb gekocht is dat dat puntje/ driehoekje makkelijk te verstellen is als de beeb groter wordt. Ik had eerst een andere maar die was al direct kapot toen ik m uit de dooshaalde, dus omgeruild voor bebejou. Lenthe zit er heerlijk in!
     
  16. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik vroeg me ook af welke ze nou precies bedoelde.
    Niet dat het uitmaakt, ik heb eerst die half-liggende gehad en nu die waar ze echt in zit en bevalt me allebei heel erg goed dussss ;)

    Ze zijn allebei trouwens ook erg handig onder de douche!
     

Deel Deze Pagina