Ik heb je verhaal met tranen in mijn ogen gelezen. Wat een afschuwelijke tijd maken jullie door, niet te bevatten hoe verschrikkelijk moeilijk dit moet zijn. Heel veel sterkte...
Was ook benieuwd hoe het met je was. Hoop je dat veel steun aan iedereen heb meid. Bee1986 was zeker dankbaar werk hoor heb het een lange tijd gedaan maar op een gegeven moment ging dat ff niet meer omdat je oproepbaar moet zijn en ik wilde mijn kinderen in de nacht niet alleen laten. Mijn laatste was dan ook mijn moeder afgelopen juni. Is een heel mooi beroep maar ik vind het opvangen van de fam ook zo belangrijk betrok ze er altijd bij. Meis hoop echt dat je het allemaal trekt en dat je toch nog een mooie tijd met je kleintje heb gehad ook al was die veelste kort
2 jaar geleden zat ik in dezelfde situatie. Doen wat je gevoel zegt en idd foto's-film-afdrukken maken. Dat kan je nooit meer overdoen. Ik draag nu een ring met een voetafdruk, dat voelt heel fijn. Heel veel sterkte en blijft met je partner praten en ieder verwerkt de situatie echt op zijn eigen manier!
Bedankt voor de lieve berichtjes en medeleven. Het gaat redelijk hier. Lichamelijk ben ik ontzettend moe en weinig energie. Nog wat klachten in m'n rug, maar goed dat komt wel. Verder probeer ik alles een plekje te geven wat nog niet lukt. De normale dingen moeten weer worden opgepakt wat ik erg lastig vind. Ik slaap heel slecht en heb veel nachtmerries. Het zal er allemaal wel bijhorend, maar makkelijk is het niet..