pijn bij vrijen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Siren84, 5 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Zijn vast al veel topics over geweest maar laatst had ik opeens tijdens het vrijen kramp in mijn onderbuik die doortrok tot mijn onderrug. Nu ben ik wat ongerust. Zijn dit gewoon de banden? Of gewoon inderdaad een krampje? Voelde best eng.

2. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    Belgiƫ Arendonk
    Hoi Siren, ik heb wel geen kramp maar wij kunnen ook niet meer heel intens vrijen omdat als hij wat dieper komt het bij mij inwendig pijn doet. Ik heb wel na de betrekking dat mijn onderbuik wat zeurt en wat steekjes aan de zijkanten. Ons lichaam moet nu hard werken.

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik heb het nooit meer prettig gevonden tijdens de zwangerschap hoe erg ook. Met 16 weken bij de eerste echt last tijdens de seks en we vonden het niet leuk meer. Bij de 2e al een poos bloedverlies en we hadden er daardoor al geen zin in en met 18 weken werd het ons verboden...

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Bij mijn 1e zwangerschap ondervond ik geen problemen maarja...iedere zwangerschap is anders natuurlijk. Het zal wel gewoon kramp zijn geweest. We zijn gelijk gestopt. Ik ben op mijn rug gaan liggen en binnen 2/3min was het weg.

Deel Deze Pagina