Hallo allemaal, Ik vroeg me af hoe het eigenlijk voelt als de baby de hik heeft in de buik? Ik weet namelijk niet of ik dit wel of niet al gehad heb. En ik ben nieuwsgierig naar het gevoel.
Als ze de hik hebben merk je het wel. Ik dacht de eerste keer hehh wat is dit! Maar toen gelijk ooohhhh hikjes!!! Je voelt heel ritmisch een tikje in je buik en ziet hem hier ook zo bewegen. Hier hikjes af en toe smorgens maar meestal savonds!
Inderdaad regelmatige stootjes in je buik. Ik vond het altijd irritant omdat dat net onder mijn ribben was dat deed zeer nadat mijn dochter me een gekneusde rib had geschopt maar wel grappig idd
Inderdaad, hier ook ritmische tikjes. Inmiddels zie je aan m'n hele buik dat ze de hik heeft. Ik herkende het wel direct de eerste keer dat ik het voelde. Kleintje had ook een keer de hik toen er een echo werd gemaakt, was wel aandoenlijk om te zien .
Elke keer een tik in je buik heel ritmisch. Voelde het een keer 's nachts voor het eerst, vroeg me af waarom hij zo gek zat te schoppen en toen drong het door ;p
Bij heeft 'het' het ook op dezelfde tijden... Ik voel het voornamelijk in mijn schaambot... Maar misschien heeft dat te maken met het feit dat 'het' is ingedaald... Ik vind het geen vervelend gevoel! Maar het houd soms wel lang aan! Mijn vriend heeft ook vaak de hik als die eet of drinkt dus hij/zij is wrs erg gulzig en lijkt op zijn/haar vdr!
Jep ritmische tikken. Ik dacht in het begin altijd, goh die kan op de maat schoppen..tot ik telkens aan de ctg lag en de hikken hoorde hihihi..
Ik voel inderdaad ritmische plopjes onderin mijn buik omdat ons kindje ook al ingedaald is.. Ons kindje heeft het vooral veel sochtends heel apart gevoel
Als ik dat zo lees denk ik dat ik dat nog niet heb gehad. Ik had deze week wel een keer heel snel 'tikjes' achter elkaar.. maar lijkt me niet dat dit het was haha. Nog ff afwachten dus. Ben benieuwd of ik het straks herken
Mijn jochie had soms wel 5x per dag de hik! inderdaad ritmische tikjes.. op een gegeven moment vond ik het vervelend worden.. werd er midden in de nacht wakker van en soms dacht ik dat hij er in bleef! (kan natuurlijk niet) Hij is nu bijna 3 weken en heeft nog steeds vaak de hik.. het is een hele gulzige baby!
Inderdaad ritmische tikjes. Bij mij voelt het heel zacht maar vind het niet een fijn gevoel. Tis heel zacht maar het lijkt op een licht gekietel of klein stroomschokje... Geef mij maar getrap (A)
Ik heb het ook nog niet gevoeld maar de kleine ligt vaak met d'r rug naar mijn rug. Miasxhien dat dat ook scheelt?
Heb het nu ongeveer sinds 2 weken (wk 28) onderin mijn buik tikjes die ritmisch zijn. Wel schattig, maar soms ook irri als het heel vaak op een dag is. haha!
Bij Finn heb ik het haast helemaal niet gehad, maar nu soms meerdere keren per dag! Finn heeft ook sowieso nooit echt vaak de hik (gehad), dus wie weet is dat nu ook wel anders.