wij hebben ook een echo foto op fb gezet met de tekst: vanaf nu mag iedereen het weten, wij zijn zwanger!
Ik heb op Facebook deze tekst gezet: Hoera mijn moeder wordt oma, me vader opa en me zus tante!!!! Heel veel mensen vroegen me eerst of me zus zwanger was, maar later snapten ze dat het niet klopte met de tekst en dat ik wel zwanger moest zijn.
ik heb bij mijn dochter neer gezet: eindelijk kan ik het van de daken schreeuwen ik benzwanger, en bij deze zwangerschap, eerst de geboorte datum van mn man toen die van mij daarna die van dochter en toen de uitgerekende datum van deze, kreeg er erg leuke reacties op
wij hadden een gedichtje; Fijne kerstdagen wensen wij iedereen en een gelukkig nieuwjaar dan ook meteen. Voor ons wordt ... een super fantastisch jaar want in ... verwachten wij de ooievaar!
ik had deze tekst op facebook gezet: Wij hebben bij ons thuis wat zitten knutselen je kent dat wel.. Een beetje magie, een beetje liefde, een beetje frutselen. Zo hebben we samen iets heel bijzonder gemaakt met een beetje van hem & een beetje van mij, goed schudden en klaar! en vraag je je nu af wat die creatie kan zijn? scroll dan even naar beneden en je ontdekt ons klein geheim.. En dan de echo foto
Ik denk dat ik ons zoontje van 21 mnd zijn shirt aan doe waar ''Ik word grote broer'' op staat. Die doen we volgende week ook aan met de kerst als we naar de familie gaan. Dan is het lekker duidelijk Het shirt is heel donkerblauw met witte letters dus valt lekker op. Ik denk dat we het in het nieuwe jaar pas op Facebook zetten voor alle kennissen en bekenden. De rest heeft het dan persoonlijk gehoord. Ben echt benieuwd naar de reactie's omdat er laatst al gepolst werd door een paar mensen en ik heb gezegd dat ik er vollopig niet aan moet denken hihi!!
We hebben onze twee kinderen allebei een beschuitje in de hand gegeven 1 met blauwe en 1 met roze muisjes en daar een foto van gemaakt en op FB gezet....
Ik had een gedichtje vanuit zoonlief. Papa is papa Mama blijft mama Maar ik ben stoer,want ik wordt grote broer En twijfelde eerst tussen Melanie1986+Danny1984+Moreno2005= 15-01-2013?? (Beetje een rekensommetje hahahaha)
Ik weet ook nog niet hoe ik het op FB ga plaatsen.. Maar wat een onwijs leuke ideetjes hier zeg wauw !
Wij hadden op fb neergezet: Eindelijk mag iedereen het weten, vanaf volgend jaar mei zullen wij Papa en Mama gaan heten
Wij hadden neergezet: Wij worden weer papa en mama! Wij worden weer papa en mama! Nee, je leest niet dubbel, het zijn er 2! En dan de echo foto erbij met duidelijk 2 vlekjes.
Leuke ideeën allemaal! Ik had toen nog geen Facebook, alleen maar Hyves en daarip geschreven: (smily in blijde verwachting (hartje) Ik zat op zon roze wolk dat ik niet crea genoeg was, maar bind het wel zo lief
jeeetje wat een leuke ideeën!!! (zou het haast opnieuw melden) ik was dan wat saai: wij zijn erg lang bezig geweest voor ons wonder en hadden op fb : het heeft een tijdje mogen duren, maar de ooievaar is komen gluren we hoeven het niet langer te verzwijgen, .... en ik zullen een kindje krijgen! met de echo foto erbij!!
Ik had op mijn fb foto van de echo met de tekst erboven J is stoer want hij wordt grote broer! en mn man had ook de echo foto en 'ja ja wat wordt het? J. krijgt een .... of een .... !