Koffie, ik word er niet goed van!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MLkids, 18 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MLkids

MLkids Niet meer actief

Dames,

Als vervente koffiedrinkster ben ik overgestapt op caffeine vrije koffie omdat ik voel dat ik helemaal niet goed wordt van koffie met caffeine:

Misselijk, draaierig, hartkloppingen, opgejaagd gevoel, duizelig, trillerig etc..

Ik drink dus al sinds het begin van mijn zwangerschap caffeine vrije koffie, iets wat ik mijn andere zwangerschappen nooit gedaan heb.

Maar dan kom je ergens op visite en heb je trek in een bakkie koffie, nou eentje kan geen kwaad natuurlijk maar daarna voel ik me weer vreselijk 'ziek' worden.

Of zoals vandaag: de caffeine vrije koffie is op, ik heb enkel nog gewone koffie staan en neem dan 1 bakkie: man wat voel ik mij beroerd zeg!!!!

Wie herkent dit? Ik vind het gewoon vreemd omdat ik het in mijn 3 andere zwangerschappen nooit meegemaakt heb.

2. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hoi, ik heb hier ook sinds een paar dagen last van... e ik ben nog niet eens zo ver als jij ;) dat beloofd nog wat.

Ik drink nog wel gewone koffie maar zo af en toe eens.
    Omdat ik de hele dag door veel dorst heb ben ik maar meer water en frisdrank gaan drinken.
    Dit had ik voor de zwangerschap helemaal niet.

Bij de vorige twee ook totaal geen last van gehad :D

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik drink ook graag koffie deze zwangerschap.
    Meestal 1 bakje per dag of om de dag, maar heb nergens last van.
    Ik gebruik zelf vandie Nescafe zakjes, daar zit wel een beetje caffeine in maar wel minder dan 'echte' koffie volgensmij.
    Kan trouwens best dat je maag nu nietzo vrolijk word van koffie waardoor jeje zo ziek gaat voelen.
    Volgensmij had ik dat ook hoor zo rond de 20ste week, bij mijn eerste wou ik zelfs helemaal geen koffie meer. Viel gewoon heel slecht op mijn maag.

4. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Dat ik geen koffie meer lustte was altijd het eerste waaraan ik kon merken dat ik zwanger was! Nog voor dat ik overtijd was.
    Ik lustte de koffie niet meer, maar miste het wel op den duur!
    Mijn vorige 2 zwangerschappen heb ik echt tot het eind geen koffie gedronken, soms zo'n zakje cappuccino, maar verder alleen thee en water. Daar was ik echt spuugzat van, ik vond het zo fijn dat ik weer koffie kon drinken na de bevalling! :)

Nu lust ik sinds een paar weken weer koffie en wordt er gelukkig ook niet zo raar van zoals jij omschrijft. Ik hou het wel bij 1 a 2 kopjes per dag!

Deel Deze Pagina