Ben nu dus 8w6d en zou na de 2e echo (21 juni) men zwangerschap willen bekendmaken op facebook (dan weet echt wel iedereen het ), nu weten beste vrienden en familie het al.. (beetje vroeg, ik weet het...) Nu zou ik dit dus op een leuke manier willen doen, een leuk gedichtje, tekstje? Met natuurlijk foto van 2e echo.. iemand ideetjes? Grtjs Dimpel
Wij hebben maandag een echo en dan zijn we 10w4d en bij ons weten de mensen die dicht bij ons staan t ook al dus wilde het zelf ook op fb zetten na maandag. Omdat het bij ons 3 jaar heeft geduurd en we met behulp van de mmm zwanger zijn geworden had ik dit gedichtje online gevonden en wat aangepast; Soms wordt een kindje zomaar geboren, soms komt een kindje precies gepland. Wij mochten hier niet bij horen, wij hebben er achteraan gerend. Maar intens gelukkig, alle moeite beloond dit wonderkindje, dat al ruim 10 weken in mama's buik woont. Misschien kun je er zelf ook een gedichtje vinden, dit is de website. Gedachten-gedichten.nl | Welkom
gefeliciteerd met je zwangerschap! wij hebben het met 15 weken op fb gezet. bewust iets langer gewacht dan de 12 weken. zwangerschap voor deze eindigde in een miskraam. en de vk zei tegen mij dat na 14 weken de meeste kans dat het fout gaat echt achter je ligt. deze foto gemaakt en de tekst er bij gezet. kreeg super veel leuke reacties, natuurlijk over de zwangerschap, maar ook dat ze de foto+tekst mooi vonden
Ik heb het ook op FB gezet met de tekst: In mei leggen alle vogels een ei, en Y. krijgt er een brusje bij
Gewoon heel simpel: Iedereen mag het nu weten in Juli worden wij mama & papa!! En dan de foto van de eerste echo! Was wel erg leuk omdat niemand het van ons verwacht had