helaas zijn de om de hoek komen zijlen eerder dan ik had verwacht donderdag begon ik met een beetjuh vloeien en vrijdag onwijs bruin bloed ..nu zaterdag is het niet helder rood en ook nie echt bruin net er tussen in ,.. ik mag aannemen dat dit mij ongi is toch ...maar nu is dus mij vraag van welke datum moet ik mij ongi gaan tellen en het rare is ik heb 4 juni mij spiraaltjuh laten verwijderen .. 6 en 7 lichte vloeiing gehad en 16 juni tijdens het klussen een kleine vloeiing gehad ,,, nu dus loop bekant leeg zo voel ik me ook ...ik denk voor mezelf dat ik maar die ovulatiestrippen ga halen dan weet ik tenmisten meer dan nu het is niet echt een super terleurstelling was tenslotte ronde 1 we gaan gewoon weer lekker verder met klussen en hopen dat het snel raak mag zijn .. het is tenslotte nog steeds een wonder om zwanger te worden
je moet gaan tellen v.a. de eerste dag dat je wat bloed verloor, maakt niet uit of dat nou bruin of rood is. Dat is de dag dat je ongi is gestart. in jou geval dus v.a. donderdag. dat je deze periode veel hebt gevloeid kan heel goed komen door dat je lichaam moet wennen aan de "spiraal loze" toestand. volgende cyclus kan dit al weer veel rustiger zijn.
Ik heb begrepen dat je dag 1 pas telt als je rood vloeit. Dus niet die eertse dag dat je alleen een beetje bruin hebt.