broeken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marline1983, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoi dames er
    k zit steeds te denken
    k heb dat alleen me buik is gegroeid
    alle zwangerschaps broeken zitten bij me buik wel mooi
    alleen zakt ie van me kont af als k sávonds de broek onderaan me buik doe als k me buik bloot heb en k moet dinsdag naar het ziekenhuis krijg k een keizersnede maar nu ben k bang dat als k dan een zwangerschaps broek aan doe als k naar huis ga dat ie heel lelijk zit k weet nie of je dan ineens je buik kwijt bent wie heeft hier ervaring mee

groetjes marline

2. sim

sim Niet meer actief

zou als ik jou was een lekker jogging pak of broek meenemen voor na die tijd, je buik is sowieso na een bevalling niet gelijk plat.
    mijn ervaring (gewone bevalling)was dat er een tijdje zo'n lege zak gevoel achterbleef, maar uiteindelijk trok het allemaal weer strak.
    een joggingbroek (en daar heb je genoeg leuke modellen in) zit dan de eerste tijd toch het fijnst.

3. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Of een rok meenemen ... ik zit met het zelfde probleem ... weet ook niet wat ik in het vluchtkoffer moet stoppen ... Bij mij is ook alleen mijn buik dikker geworden. Ze zeggen wel eens dat kleren die je in het begin van je zwangerschap droeg na de bevalling wel weer passen. Ik weet het niet zo ...

Ik heb een wikkeljurk, eigenlijk geen zwangerschapsjurk maar wel heel felxibel qua maat. Ik denk dat ik die meeneem. De zit altijd mooi, hoe dik mijn buik ook is !

Marline, heel veel succes dinsdag ! ... dan is er al weer een septembermamma bevallen ... hopen dat het hier ook niet lang meer duurt !

Groetjes,
    Nikki F

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    ik zou idd een joggingbroek meenemen of een lekker huispak. Succes met je bevalling!

5. diana1982

diana1982 Actief lid

25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    Ja een huispak. dat is heel lekker. Heb ik ook gebruikt bij de andere 2 en van't winter als het koud is en je s avonds toch niet weg gaat trek je dat toch eerder na het douchen aan dan nette kleren. Ik in iig wel. lekker met een paar sloffen.

6. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hmm goeie vraag dat vraag ik me ook al af haha

7. Niet meer actief

hihi.. wat een mens wel niet bezig kan houden...

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    haha, volgens mij hoef je niet zo`n afstand af te leggen, soms rijden ze je zelfs in de rolstoel naar de auto die bij de voordeur staat.
    trouwens op zo`n moment kan het je echt niet veel schelen hoor.

9. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Na mijn keizersnedes heb ik een tijdje een trainingbroek aan gehad, zat heerlijk en geen last van de wond.
    Een rok of jurk is ook een optie, als er maar geen druk op de wond komt.
    En je buik is helaas niet meteen weg.
    Succes dinsdag.

10. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoi dames bedankt voor jullie goede tips k denk dat k gewoon een trainingbroek meeneem
    nog 2 nachtjes dan mag k me kleine meisje vasthouden hihi kan nie w8en

k heb vanavond me buik geschilderd
    en ze lag best hoog al heel lang en vanaaf na het schilderen is ze een heel stuk gezakt haha echt vaag
    groetjes marline

11. Ivonne

Ivonne Actief lid

9 apr 2006
    441
    0
    0
    Ik heb ook een keizersnee gehad en verbleef daarna nog 10 dagen in het ziekenhuis.
    Moestnog wel met zwangerschapsbroek lopen, mijn buik was nog steeds megadik alsof ik nog steeds zwanger was....

Lucht misschien wat door de keizersnee erin was gekomen?
    Heeft lang geduurd voordat ie weg was.

12. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ik heb ook een keizersnede gehad bij de eerste.
    Ik ging het ziekenhuis in met een joggingbroek en dat ik naar huis mocht zou ik gewoon mijn zwart stoffen pantalon aandoen(zwangerschaps) maar uiteindelijk koos ik voor weer die joggingbroek was wel zo makkelijk. Thuis zat ie ook lekker. Ik wou dat niks ging knellen en je buik is wel weg maar ik had er wel een dikke band omheen. Ik zou je ook een joggingbroek aanraden. Je voelt je al stijf en dan is zo een broek lekker losjes.

Succes dinsdag, wat spannend!!!! Leuk hoor.

Deel Deze Pagina