zwangerschap chagerijnigheid??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Calimero, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hahahaha ja even lekker tekeer geen en dan lekker uitjanken en over is de bui weer...
    alleen jammer dat het bij de mannen niet zo snel wer over gaat haha
    het ergste nog ze gaan er gewoon keihard tegenin ( wat ook logisch is)
    toch maar goed dat er hier volgens mij niet zoveel mannen komen haha

2. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Tjonge wat heb ik me nu weer op de hals gehaald? :scratch:

Wat denk je dat hij heeft gekozen....pannekoeken...grmbbl...nou ja heb het beloofd..... :(

3. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Lekker joh, gewoon van die kant en klare bij de supermarkt halen, die zijn lekkerrrrrrrr!

4. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hahahahaha jah haal van die kant en klare die kan je zo warm maken haha beloofd is beloofd!!!

5. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    nee, die vind ik zelf echt vies, veelste dik! maar hij was erg happy hoor. ( en heb er een paar te veel gemaakt..erg lekker morgen met een klodder ijs en warme kersen!!! ;) )

6. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hahahahaha slijm slijm
    verwen hem nou niet Te veel hahahaha
    dan krijg je straks helemaal nix meer voor elkaar [-X

7. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
  8. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Haha leuke link :D Zal het m'n vriend ook eens laten lezen, ik vind dat ie te weinig meeveert (al is dat na de echo wel beter geworden zeg!!) en hij vindt dat ik teveel gebruikmaak van het feit dat ik zwanger ben (dus dat ik van mezelf vaker mag katten ;))

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ooooow leuk topic dit!!!
    Het is allemaal zooooooooooo herkenbaar! Ik ben zelf ook de grootste Miss Bitsch in de wereld op dit moment!
    Soms kan mijn vriend écht helemaal NIKS goed doen, terwijl hij zo zijn best doet om het voor mij allemaal wat makkelijker te maken!!
    Voorbeeldje: vriendje-lief doet nu de was. Laatst had hij ook een wasje gedraaid, maar was vergeten deze weer uit de wasmahine te halen. Resultaat: allemaal gekreukte kleren (al viel het nog best mee :oops: ) Ik schoot gelijk uit mijn slof dat hij helemaal niks goed kon doen en dat hij NOOIT maar dan ook NOOIT meer iets in het huishouden hoeft te doen. Kon het net zo goed maar allemaal zelf doen, want dan gebeurde het tenminste goed!
    Zijn reactie was natuurlijk dat ik maar een mooi k*twijf was, en dat ik in de plomp kon vallen! Tja, zoiets liet ik mij ook niet zeggen als ik hem was :) Even flink knallen met elkaar, heen en weer bekken en boos weglopen! Gelukkig kwam hij later nog wel naar mij toe om te vragen of alles wel goed met me was. Toen moest ik natuurlijk weer gigantisch janken, want waarom doet hij zo lief tegen mij terwijl ik echt een eerste klas kreng ben! Ik vond hem heel erg zielig omdat ik zo stom deed... Zucht, die eeuwige hormomen ook! Om gek van te worden!!!
    Later zei hij ook nog wel dat hij wel weet dat de hormonen op dit moment door mijn lijf gieren en dat hij er wel begrip voor had dat ik soms zo raar kan doen :confused:
    Ik heb echt een wereld vent!!!!!

Die link is trouwens ook heel leuk! Sla hem gelijk even op onder mijn favorieten :) Kan mijn vriendje mooi eens een keer doorlezen als hij dat wil!

10. ladyglg

ladyglg Lid

11 sep 2006
    27
    0
    0
    hahahahahahahaah prachtig om deze verhalen te lezen
    ik ben nl nog niet eens zeker dat ik zwanger ben tenminste qau gevoel wel maar ik herken deze buien zo erg he die arme man van mij heeft het te ontgelden helaas en ik vind het ook zielig maar kan er niks aan doen. het komt gewoon vanzelf hihihi leuk dat ik niet de enige ben
    21e is mijn nod

11. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik ben zelf ook blij dat ik deze topic geopend hebhaha kun je lekker alles eem van je aftypen en iklig iedere keer in een deuk om sommige verhalen van anderen dan lees je eignelijk hoe belachelijk sommige dingen zijn waar we boor om kunnen wordenhahahahahahaha

doe hij de was kwaad wegens kreukels haha en als hij het niet doe tis het ook niet goed ik denk weleens wat een leven hebben die mannen van ons toch wel ideaal trouwens dat er voor hun ook een forum is waar ze van zich oaf kunnen schrijven maar ja... dan moet je man er wel het type voor zijn om het ook te doen hmmmmmmm not!!! :)

12. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    :oops: Erg hé? Hahaha, we kunnen er nu zelf ook wel hartelijk om lachen hoor!!
    Vindt het inderdaad zelf ook een geweldig topic dit! Inderdaad erg leuk om al die verhalen te lezen -> lachen, gieren, brullen!

13. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ja hahaha maar het lucht wel weer op

en het scheelt dat je niet de enige ben thahahahahaah
    is erg leuk om het te delen en achteraf te lachen dat je om zoiets onbenulligs kwaad kan worden haha

Deel Deze Pagina