Wat een heerlijk kleine kindjes trouwens. Onze kleine man loopt nu al verder voor, dan zijn zussen en die wogen bij de geboorte allebei 9 pond, dus ben heel benieuwd hoe groot hij gaat worden.
Is een mooi gewicht! Lars woog 3344 gram tot mijn verbazing haha! Terwijl mijn oudste toen 2860 gram was. Hij is 49cm groot. Vandaag was hij weer wat aangekomen maar hij heeft sinds gisteren nog niet gepoept dus dat zal er ook wel mee te maken hebben. Ik probeer even een foto bij te voegen.
Wat een prachtig mannetje zeg en een flinke bos haar! Inderdaad wel een heel verschil in de geboorte gewichten tussen je kindjes. Hoe reageerde je oudste op de kleine?
Die reageert eigenlijk heel normaal. Af en toe kusje geven en gaat dan weer vrolijk verder spelen alsof het nooit anders geweest is. Maar nu krijgt hij door de kraamweek nog genoeg aandacht van iedereen dus ben benieuwd of hij het zo normaal blijft vinden. Hopelijk wel!
Dames vraagje Ze vermoeden bij mijn zwangerschapscholestase ivm extreme jeuk , (lever,galzuur) nu had ik gister promethazine voorgeschreven gekregen werd het erger van, gebeld en sinds vandaag ursochol voorgeschreven gekregen, is medicijn die zorgt dat jeukklachten bij zwangerschapscholestase verminderd worden, nu zijn de uitslag nog niet binnen maar de jeuk word stuk minder, kan ik er dan van uitgaan dat het idd zwangerschapscholestase is of kan dat medicijn ook werken zonder zwangerschapscholestase? Kortom iemand. Ursochol gehad waarbij het werkte maar geen cholestase had?
Wat vervelend!! Hier zijn er dagen met weinig jeuk en dan weer met meer jeuk helaas. Hoort erbij volgens mijn gynaecoloog. Wanneer krijg je uitslag van de bloedwaarden? En hoe gaat het met de kersverse moeders? Lekker aan het genieten? En inmiddels van de jeuk verlost? Hier morgen weer controle bij de gynaecoloog
ik zou er niet van uit gaan dat omdat de jeuk minder word, het perse cholestase is en de medicatie helpt. Jeuk kwam en ging bij mij, ongeacht de medicatie die ik nam. Alleen de bloeduitslagen kunnen je met zekerheid zeggen wat het is helaas. Moet je er nog lang op wachten? met ons gaat het heeeel goed, heeeeerlijk jeukvrij!! en lekker aan het genieten van mijn kleine frummeltje!