Hello .. Ik had een vraagje .. Ik gebruik de bruistabletten van BioClin .. dit is een vaginale spoeling 8) ik heb hier goede ervaringen mee en gebruik het altijd voor of na het klussen .. Mijn vraag: Weet iemand meschien of bioclin zaaddodend is .. kun je het gewoon gebruiken in de vruchtbare periode ? zou zonde zijn als ik al die tijd de kans op een zwangerschap heb verminderd
Zou het niet doen, los of het wel of niet zaaddodend is, je "spoelt"de boel er volgens mij wel mee weg en dat is nou net wat je niet wilt!
Volgens mij is het niet goed om een vaginale douche te gebruiken, zeker niet rond de vruchtbare periode. Het vruchtbare slijm helpt de zaadjes omhoog te zwemmen. Volgens mij haal je het vruchtbare slijm met die vaginale douche juist weg...
Ik denk ook dat het niet verstandig is... Wat zena zegt... het laatste dat je wilt is alles 'schoon'maken! Succes
Bedankt dames .. Nah niet gebruiken dus.. meschien dat het dit keer wel eens raak kan zijn .. Andere vaginale spoelings geven mij trouwens een blaasontsteking .. maar bioclin is het enige middel waar ik wel tegen kan en het helpt tegen onaangename geurtjes (Vandaar het gebruik hihi .. )
Nee, echt niet doen! Dat baarmoederslijm heb je nodig! Ze zouden het op de verpakking moeten zetten, want het gebruik hiervan is echt af te raden als je zwanger wil worden. Als je echt veel last hebt van die geurtjes kun het het beste naar de HA gaan.