Wat is die presentatrice van Kassa toch bloedvervelend. Ze laat nooit iemand uitspreken en gedraagt zich als een bitch 1e klas. Ik voel soms echt plaatsvervangende schaamte opkomen!!!!:x
Dit dus. Vond die Felix Meurders echt grappig bij tijden. Kan niet naar deze vrouw luisteren en kijken, ze heeft het niet in zich.
Mevrouw wiebel kont vind ik het. En idd laat mensen niet uit praten. Rader kijk ik ook niet graag ik mag die presentatrice ook niet zo haha. Te vind ik haar weer. Ach ik kan al helemaal niet presenteren dus
Ik kijk het nu terug want ik werd nieuwsgierig. Wat een trut! Ik zit nu bij het stukje over het UWV werkbedrijf en ze slaat werkelijk overal haar waffel tussen. Ze halen die man naar het programma, laat het hem dan ook uitleggen verdorie. Hij krijgt geen gelegeheid om dingen toe te lichten. Presentatrice heet Brecht van Hulten geloof ik, Ana Leigh..
Inderdaad, dat is Brecht van Hulten! Het viel mij ook al op dat ze graag haar gelijk haalt. Ik kan begrijpen dat als je een consumentenprogramma maakt, je ook voor de consument opkomt. Ze heeft alleen niet helemaal begrepen dat dat op verschillende manieren kan. Antoinette Hertsemberg van Radar heeft dat ook wel ja, blijkbaar zit het in het soort programma ofzo