Weer vrijen

Discussion in 'Na de bevalling' started by Marley, Jul 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marley

Marley Bekend lid

Jun 2, 2011
    598
    37
    28
    Ha dames,
    3 weken geleden ben ik bevallen en nu vraag ik me af wanneer is vrijen weer 'toegestaan'? Is het raadzaam de na control af te wachten? Of kan het ook als je niet mee vloeit? Ik heb inwendige hechtingen die oplosbaar zijn, dus weer niet hoe het daarmee staat.

2. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Als je helemaal niet meer vloeit, en dan nog even paar dagen wachten want soms stopt het vloeien om bijv 2 dagen erna weer verder te gaan...

Pff waar denk je aan na pas 3 weken! Hahah :p

3. miis

miis VIP lid

May 8, 2012
    5,229
    1
    0
    mij was verteld, als je stopt met vloeien langer als 5 dgn...
    bij mn eerste had ik 1 hechting ergens binnenin maar heb er nooit wat van gemerkt, hebben sex gehad na 5 wkn, wnat ik vloeide nog wel daarvoor.
    Bij mn jongste had ik geen hechtingen en vloeide ik maar 2 weken echt en heb met 3/4 wkn sex gehad.

ik zou gewoon voor de zekerheid afwachten tot je denkt dat het ehct is opgehouden, je kan het ook zien aan de kleur van je verlies....het hoort steeds lichter en ouder bloed te worden, dan weet je dat het dicht aan het gaan is...

4. Marley

Marley Bekend lid

Jun 2, 2011
    598
    37
    28
    Thanks!!

5. kawaii

kawaii Fanatiek lid

May 9, 2011
    1,364
    0
    0
    brabant
    ik sluit me aan bij mijn voorgangers :) Na een paar dagen niet-meer-vloeien.
    Ik had twee inwendige hechtingen en die bleven langer zitten dan me lief was.. volgens gyn zouden ze binnen 3 weken weg zijn, nou mooi niet dus. Ik vloeide binnen 2 weken niet meer, dus wij dachten het na een week of 3 wel even gezellig te maken samen. Mooi dat die hechting erg in de weg zat. Autssssjj. Pas bij 5 weken waren die hechtingen weg (ook grappig, vind je ineens een belachelijk lang paars draadje in de wcpot...) en werd het weer gezellig in de slaapkamer:cool:

6. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hier was de vorige keer het vloeien een week over toen het nog weer begon voor een week. Met 6 weken was het definitief over. Maar had hier een knip die ontstoken was en pas met 10 weken genezen dus voor die tijd hier niks gebeurd.
    Moet er nu ook ff niet aan denken haha maar deze keer geen hechtingen.

7. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38

Even off topic maar gefeliciteerd! Zie dat je meisje nu 6 dagen oud is.. groetjes frannie

Share This Page