13 weken zwanger en bruinverlies.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kletskoek, 27 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Vanmorgen bij opstaan en naar het toilet gaan had ik op het papiertje een flinke veeg bruinverlies. Dit blijft nu al zo de hele ochtend doorgaan. Maak me best zorgen. Verder geen krampen, geen helder rood verlies. Iemand ooit eerder gehad? Ik twijfel of ik de vk hiervoor moet bellen.

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Vaak duid bruin op oud bloed en kan niet veel kwaad, maar je zou natuurlijk wel even de verloskundige kunnen bellen!

3. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Als je twijfelt, gewoon bellen, daar zijn ze voor! Je kan nog even wachten en aankijken hoe het verder gaan verlopen, maar las het je niet lekker zit, gewoon bellen!
    Sterkte ermee!

4. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik weet het maar bij de vorige twee durfde ik ook al niet zo snel te bellen voor mijn gevoel. Bang dat ik ze lastig val. Met mezelf afgesproken dat als ik om 12.00 uur nog bruinverlies heb toch maar ga bellen. Dan houdt het al ruim 4 uur aan.

5. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Het is trouwens bruinverlies met soort van slijm. Sorry voor de details.

6. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou gewoon even bellen met je VK! Heb je toevallig gisteren sex gehad of harde ontlasting? Daar kan het door komen eventueel.

7. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bruinverlies is niet erg hoor. Anders wanneer je.helderrood bloed verliest met stolsels.
    Ik snap dat je schrikt, heb ik ook een paar keer gehad. Waarschijnlijk gewoon een bloedvaatje geknapt door bijv hoesten niezen of een grote boodschap. Kan van alles zijn.

8. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Nee geen sex en geen grote boodschap.

9. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

vaak duid bruinverlies op een eerdere bloedinkje van een paar dagen daarvoor. heb je een paar dagen terug mischien iets getild? of kracht gezet ergens mee? dan kan er een bloedinkje zijn geweest, en dat droogt dan een beetje op en komt er een paar dagen na bruin uit;)

10. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Hard nagedacht maar ook deze vraag moet ik beantwoorden met nee. Ik heb geen zware dingen getild en ergens kracht op uitgeoefend.

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Het is oud bloed. Maar als je je zorgen maakt gewoon de vk bellen hoor, daar zijn ze voor. Misschien kunnen ze je aan de telefoon wel geruststellen.
    Snap dat het eng is. Hier in de zwangerschap heel lang oudbloedverlies gehad.

12. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ja ik word er helemaal naar van. Hele tijd naar de wc om te loeren. Ga zo maar eens bellen.

13. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Zodra het bruinverlies rood of roze wordt zou ik gelijk even bellen naar de vk…

14. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Net even gebeld. Weer gerustgesteld. Terug bellen bij rood verlies en/of krampen.

15. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ik heb ook van 10-12 weken regelmatig dik bruin slijm verloren. Schrok me er ook iedere keer rot van, maar schijnt erbij te kunnen horen. Nu is het niet meer bruin, maar nog wel regelmatig dik slijm.
    Zolang het niet rood is is het goed!

16. holagirl

holagirl Actief lid

3 feb 2009
    232
    0
    0
    heb het ook gehad van de week.
    Heb staan huilen....
    Direct een echo gehad. Alles goed!
    Na 2dagen nog bruinverlies heb ik weer gebeld.
    Mocht weer komen; nog steeds mooi groeiend kindje!
    ook mijn VK zei dat het regelmatig voorkomt!
    Succes,weet hoe angstig je je voelt!

17. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het nu kletskoek?

Ik heb het afgelopen week zelf ook een paar x gehad. Bij mij is het hoogstwaarschijnlijk gekomen doordat ik een darminfectie had en daardoor erge krampen (bloedvaatje gesprongen oid?)

18. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Bruinverlies blijft aanhouden. Ook wat krampen. Wel heb ik de kleine vanmiddag even gevoeld. Man wil dat ik morgenvroeg meteen weer aan de bel trek bij de verloskundige. Ik heb pas 18 november weer een controle namelijk.

19. Schilderijtje

hihi lastig he.
    ik had het bijvoorbeeld al als ik de trap oprende of de trap aan het stofzuigen was. de meest kleine dingen verloor ik bloed,
    het kan ook gewoon goed doorbloed zijn dat er een adertje springt hoor.
    later bleek dat mijn placenta laag lag. heb tot 24 weken bloed gehad,
    gelukkig nu een prachtige zoon van 7 maanden.

20. Schilderijtje

door angst kan je ook kramp krijgen meid.
    ik had elke x kramp bij het bloedverlies. ( alleen het gekke was ik kreeg pas kramp toen ik het bloed zag ) daaraan wist ik datik de kramp kreeg omdat ik die zelf creeerde. heel gek.
    wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij jou ook zo is. ( dat hoop ik! )

probeer eens in bad te gaan. als het een eenamlige bloeding is geweest dan spoelt al het oude bloed eruit. en dan kan je de volgende dag zien of je nieuw bloed verliest.. dat vertelde mijn vk toen.
    niet schrikiken uiteraard. het zijn meestal wat sliertjes in bad..
    maar mischien ben het bloed dan wel kwijt. en heb je morgen geen bloed meer.

Deel Deze Pagina