Hey mama's in spe, Ik ben 29 weken zwanger en sinds enkele dagen terug misselijk in tegenstelling tot het begin van mijn zwangerschap ben ik nu enkel s'avonds misselijk, ook mijn bloeddruk is dan verhoogd. Herkent iemand dit? Groetjes sharon
Zou idd kunnen dat de baby op je maag drukt. In de avond is die misschien wat voller waardoor je er meer last van hebt.
Das niet zo fijn! Kan idd komen doordat de kleine hoger komt te zitten en op je maag drukt. Heb je het gevoel dat er een strakke band/riem boven aan je buik zit, duizelig, sterretjes/vlekken zien en/of hoofdpijn? Heb je een of meerdere symptomen zou ik wel even contact opnemen met je vk want dan zou je, icm je hoger bloeddruk, beginnende zwangerschapsvergifteging kunnen hebben. Nogmaals, kan ook heel onschuldig zijn hoor (!) maar wij zijn geen medici en bij twijfel even overleggen met je vk!
Heb er ook last van, maar ik voel dat de baby dan erg hoog ligt. Gelukkig nog niet hoeven spugen en ben dan alleen maar misselijk. Liggen helpt bij mij.. dan komt het allemaal niet zo in de verdrukking.