Beste verloskundige, Hier eigenlijk een vraag om onzekerheidsredenen.. ik hoop dat een van jullie antwoord kan geven omdat ik er met zoeken op het internet niet uit kom. Ik ben 16 juli gestopt met de pil en de 19e voor het eerst ongesteld geworden. Hierna werd ik na 39 dagen ongesteld met een bloeding op dag 25. Ik dacht een onttrekkingsbloeding. Nu, 2e ronde heb ik op de 17e dag weer zo'n bloedinkje gehad, via mijn temp overzicht was die dag mijn eisprong. Mijn eerste vraag is: kan een eisprong zichtbaar zijn door zo'n bloedinkje (beetje bruinig slijm) en mijn tweede vraag: deze bloeding was overdag en 's avonds hebben mijn vriend en ik gevreeen. Is dit dan al te laat of kan dit nog bevrucht worden? Hoop dat jullie het antwoord voor me hebben. Groetjes
Hoi boesje, Doordat je net gestopt bent met de pil moet je lichaam zelf de cycles opganng zetten dit kan even zijn tijd nodig hebben. En kan daardoor ook onregelmatig bloedverlies geven. Het is mogelijk dat je wat bloedverlies hebt tijdens de eisprong. het eitje kan nog tot 24 uur na de sprong bevrucht worden. Groejtes Imke
Hartstikke bedankt voor het antwoord. Ik ben inderdaad bekend met onttrekkingsbloeding en dat het even kan duren, daar ga ik ook vanuit. Ik werd de eerste keer wel twee weken daarna ongesteld, vandaar mijn vraag. Het blijft gewoon hopen en afwachten.