kan het kwaad als je zwanger bent en de pil slikt?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 30 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

nou de naam zegt het dus al ik ben waarscheijnlijk zwanger maar ik slik de pil wel omdat k het niet zeker weet ik koop morgen een test mag je wel of kan je wel testen na 1 week?

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Als je bedoeld dat je 1 week overtijd bent, kan en mag je zeker al wel testen op een eventuele zwangerschap! Mocht het wel blijken dat je zwanger bent, is het verstandig om te stoppen met de pil. De hormomen die je via de pil binnenkrijgt zijn niet goed voor het ongeboren kindje.

3. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    idd dan zou ik maar snel testen als ik jouw was en ik zou stoppen met de pil just in case

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Waarom heb jehier nou ook weer een topic geopend vraag ik me af, je mag maar 1 topic openen over 1 onderwerp

5. tatlim23

tatlim23 Lid

14 nov 2006
    59
    0
    0
    Nou, goed kan het volgens mij nooit zijn als je de pil blijft slikken. Maarja, ik ben ook zwanger geraakt door de pil heen, dus die heb ik ook nog een tijd doorgeslikt toen ik al zwanger was.
    Maar wat ik niet helemaal begrijp is.. Je denkt dat je zwanger bent? Je komt niet echt in paniek over dus het zal niet ongewenst zijn, maar je gaat wel weer met de pil beginnen? :rolleyes:
    Kan ook dat ik het verkeerd begrijp hoor ;) mijn excuses dan.

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
  7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22