We mogen weer tot 9 maart in kannetjes plassen! 😃 Het voelt echt heel goed om iets nuttigs te mogen doen voor andere mama's (to be). Het voelt toch een beetje als vloeibaar goud wat ik anders door het riool heen spoel. Maar wat ben ik blij dat de flessen niet meer zo stinken als twee jaar geleden!
Goed van je! K vind t ook een supermooi doel, ik heb t ook gedaan, maar was ook erg blij dat t er op zat. Pfft wat een gedoe, zeker als je zovaak plast en als je niet zo handig bent en dan zo nu en dan uhh wat om laat vallen, kotsmisselijk 😂 Succes en gefeliciteerd ook ☺
Ik mag nog tot 12 januari maar ik ben erg benieuwd wat de geur was 2 jaar geleden want als jij dit niet vind stinken....pfff haha
Inderdaad! Was het vroeger erger!? Ik heb nu al een week overgeslagen omdat ik elke keer moest overgeven van die lucht. Ben nu weer aan het proberen in de ochtend. Het is dat ik het zo belangrijk vind...
Ik hou elke keer mijn adem in als ik de fles opendraai en het erin giet Tot nu toe heb ik nog niks geroken... Gelukkig. Goed dat je ook meedoet!
Ik doe ook mee met mvm! Een vriendin is nu zwanger en was dit nooit geweest zonder mvm! Wat betreft de geur... Bah bah bah.. Kom er iedere keer van aan het overgeven..
En het open zetten helpt niet, bij mij in ieder geval niet, want het ging mij om de urine geur waar ik niet goed van werd. Bleh!
Ik heb 2 jaar geleden en nu weer meegedaan. Vond geen verschil in geur hoor! Idd adem inhouden als je de kan leeggiet in de fles. Maar super dat je weer meedoet! Ik ben mede dankzij pregnyl zwanger geworden ...
Super! Vind het zelf een geweldig doel maar ik zal zelf niet zo snel weer meedoen. Bij ons worden de flessen namelijk niet opgehaald en ik heb geen rijbewijs. Nu hoop ik die wel binnen twee jaar te halen
Fijn dat jullie allemaal meedoen! Ik ben zelf ook zwanger geworden mbv pregnyl. Helaas mocht ik zelf niet meedoen omdat ik een bloedtransfusie heb gehad..
Ik wilde ook graag meedoen, net zoals bij de vorige twee. Maar helaas, ik heb een bloedtransfusie gehad, dan ben je uitgesloten van deelname. Jammer, vooral omdat we nu ivf hebben gedaan.
Top dat jullie plassen voor MvM!! Hier ook afhankelijk geweest van pregnyl, helaas geen zwangerschap, maar de pogingen hier toe wel mede mogelijk gemaakt door jullie medewerking! Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen !
Haha bedankt voor de heads up dames over de flesjes ! Ik heb mij aangemeld en a.s. Dinsdag intake gesprek met MvM !
Ik had na de test meteen ingeschreven en paar uur later kon ik pas ziekenhuis op de hoogte brengen dat ik zwanger was Heb nu al 3 weken meegedaan, geur is niet lekker maar het is voor het goede doel
Ik vind de geur niks beter dan 2 jaar geleden. Bleh.... Ik vind het ook best een opgave, maar doe gewoon weer mee Het is het zeker waard!