6 wk zwanger en van de trap gevallen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door quinten2011, 11 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames

Ik ben net 6 weken zwanger en ben gisteren van de trap gevallen.
    Had meteen met de huisartsenpost gebeld en moest langskomen. Ze hadden me doorgestuurd om een echo te laten maken.
    Nu krijg ik daar een co assistent en maakt een inwendige echo. En zegt misschien ben je niet zwanger. Zie alleen nog een rondje in de baarmoeder en dat wil niets zeggen.
    Ben door wat zij zei heel ongerust geworden.
    Ik snap dat je nog niet veel ziet op een echo.

Wat moet ik nu

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Pfoe.. Allereerst heftig dat je van de trap bent gevallen net nu je zwanger bent!

Echter is het zo dat het vruchtje veilig achter je schaambot zit. Helemaal als je net 6 weken zwanger bent tot ongeveer een week of 12. In principe kan er dus niet gek veel mis gaan door een val, schop, of iets..

Ook kan het inderdaad zo zijn dat er nog niet veel op een echo te zien is, omdat je nog zo pril zwanger bent. Je kunt dus helaas alleen afwachten tot je een eerste echo hebt bij de vk.

3. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Niet druk maken hoor, het vruchtje zit idd goed verstopt en beschermd. En daarnaast zag hè bij mij bij alle zwangerschappen wat vanaf de 7 weken. Dus die echo zegt nog niks hoor. Vind het een gemene en domme uitspraak van die Co.-assistent. Zou wel een nieuwe echo eisen:)

4. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je dames. Krijg over twee weken een nieuwe echo.
    Ze waren bang voor een inwendige bloeding.
    Hoop dat ze dan wat zien op de echo.
    Want ben toch echt zwanger haha.
    Kots misselijk met spugen en drie testen die zwanger aan geven.

5. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Ik had ook een binnenwaardse echo met 6wkn en toen zag je ook alleen een klein dingetje dus je ben gewoon zwanger denk ik hoor..
    (Foto staat op me profiel)
    alles zit goed beschermt als t zo pril is dus denk dat je je niet al te druk moet maken behalve als je een bloeding krijgt

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Vruchtje zit prima beschermd dus denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.
    En dat ze zegt dat je niet zwanger bent is natuurlijk onzin, met 6weken is er amper iets te zien succes :)

Deel Deze Pagina