Nee nog niet... ik wilde vanmorgen gaan testen maar ik dacht dat ik ongesteld aan het worden was... maar nu weet ik dat niet meer zeker want het bloeden is weer gestopt ( het bloed was bruinig ) normaal is het echt rood dus ik snap het niet meer ik word er een beetje gek van Ik ga vandaag gewoon afwachten als het niet meer terug komt ga ik morgen testen... liefs linny
TESTEN MEID! Alleen dat geeft enige zekerheid! Bruinig bloed duidt meestal op oud bloed, dus.... Suc6! Groetjes Marjo
Ook ik heb nog niet getest. Ben best trots op mezelf. Het voelt steeds of ik ongi moet worden. Gistermiddag heel klein beetje bloed verloren; hubbie verteld dat het deze maand ook niets word. Maar sindsdien nog niet echt ongi geworden...... Als ik morgenochtend nog niet ongi ben, mag ik vanmezelf testen. Zou wel leuk zijn.....Al denk ik dat het niets wordt vanwege het bloedverlies gister. Spannend.
Ik denk dat het bij mij echt aan het doorzetten is... ik heb nu zo veel krampen en het is nu ook echt bloed verlies op naar de volgende ronde.. en bianca ik hoop dat het voor jou raak is! Liefs linny