Ik ben bijna 33 weken zwanger van ons 3e kindje en ben de laatste week opeens weer misselijk. Echt heel erg misselijk en last van maagzuur. Ik heb dit de vorige keren helemaal niet gehad... Iemand een goede tip? Want kokhalzend door de supermarkt lopen is echt niet fijn
Ik ben 31+3 en toen ik vanmorgen wakker werd moest ik ook ineens rennen naar de wc..pffff Daarna was de misselijkheid voorbij. Hoop dat het niet zo lang duurt :x
Hier ook erg veel maagzuur en daardoor misselijk.. Gelukkig nog niet hoeven over te geven.. Ik vind het ook vreselijk, alhoewel ik in het begin niet misselijk ben geweest dus mag niet echt klagen.. Laatste loodjes zullen we maar zeggen..
Ook hier misselijk door maagzuur. Ik gebruik in die gevallen rennie's. Maar goed, dat is niet hetzelfde als 'gewoon' misselijk of misselijk door geuren of zo. Sterkte!
Ik heb daar ook een week last van gehad maar inmiddels is het voorbij! Ik hoop voor jullie ook snel!!
Ik denk dat het weggaat/minder wordt als de baby indaalt. Maar een 3e kindje daalt vaak pas laat in zeggen ze...