Tja je kunt ze moeilijk weg doen al zou ik er niet aan moeten denken om 4 katten te hebben.. Maar dat is puur persoonlijk.
Wij hebben ook 2 katten. Heb ze al vanaf kitten dus ze zijn een deel van mijn leven, echt m'n maatjes! Mijn vriend leerde ik later kennen en hij bleek behoorlijk allergisch voor katten... Hij heeft echter nooit gesuggereerd om ze weg te doen, wat hij overigens ook nooit hoeft te doen. Ik zou mijn katten nooit zomaar weg doen!!! Inmiddels is hij ook dol op ze en als ons gezin dadelijk uitgebreid wordt met onze dochter dan zal ik wel extra stofzuigen etc. Ik ben ook van mening dat het goed is voor kinderen om op te groeien met huisdieren. Betreft jouw situatie; ik denk dat 1 kat minder geen verschil maakt qua haren etc, gewoon wat vaker de stofzuiger er door heen. En rustiger worden ze vanzelf naarmate ze ouder worden...
Ik zou er niet aan moeten denken om een van onze katjes weg te moeten doen. We hebben er 2 en onze 1ste is onderweg. We stofzuigen en dweilen wel vaker. (zijn allebei geholpen dus hier hebben ze alleen de gekke 5 min)
Wij hebben ook 3katten. Zijn 6 en 8en noveen van8jaar. Maar we hebben voor ze gekozen dus moette we ze ook verzorge tot laatste dag. En zou niet over me hart kunne krijgen om ze weg te doen. Ze hebben bij ons op zolder hun eigen kamer met mandjes speeltje krapton, daar zitten ze vaak maar kunne gewoon na beneden lopen. Alleen mogen ze niet in onze andere 3slaapkamer en niet in de badcel die deuren zijn altijd dicht. Xx
Hier ook een "gezin" met 2 katten. Worden binnenkort 7 en 5. Zijn als kitten bij mij gekomen, dus horen 100% bij het gezin. Geen haar op mijn hoofd die denkt om ze weg te doen als er een baby komt.