Beste testmoment? zwanger?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Olly, 5 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olly

Olly Actief lid

27 jan 2008
    322
    0
    0
    Beste verloskundige,

Al eerder vroeg ik of ik misschien zwanger zou kunnen zijn. Nu is het zo dat ik deze week ongesteld zou moeten worden, normaal gesproken gisteren, maar gezien de vorige cyclus zou dat morgen zijn.
    Nu ben ik al dik een week moe en heb sinds een paar dagen zere borsten, nou is dit opzich wel normaal voor m'n ongi, maar nu voel ik ook boven m'n schaamstreek een soort van extra vet. Als ik buk, dan voelt het dikker, de hele horizon erboven zegmaar. Tevens lijkt het alsof er onder m'n navel, horizontaal ook meer vet zit.
    Bij vlagen ben ik ook misselijk, meestal rond het middaguur en af en toe beetje duizelig, als ik me teveel geestelijk inspan.

Nu heb ik 2 testen gedaan, 1 vorige week zaterdag (is erg vroeg) en 1 net voor het eten (misschien niet het juiste tijdstip).

Wanneer zou ik nou het beste kunnen testen? Aan komende zaterdag als ik niet ongesteld wordt?

Ik voel me anders dan anders dus ik wil het graag weten of wat ik voel nou echt is...

alvast bedankt!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi olly,

Ik snap dat je het heel graag wilt weten. Wacht je langste cyclus af en test dan een dag later. Dan zou de test positief moeten zijn als je zwanger bent.
    Ik duim voor je!

Imke

3. Olly

Olly Actief lid

27 jan 2008
    322
    0
    0
    hoi,

de testen waren helaas steeds negatief en maandag kreeg ik al iets bloed en vandaag bruin bloed en waterachtig-rood bloed, dus denk dat m'n ongi toch gaat komen :( , gister ook enorme buikpijn gehad, heb de ha nog gebeld en die zei wel dat als ik deze week nog meer buikpijn krijg, en dan ook echt hevige dat ik dan even moest komen voor onderzoek.

Maar nu vraag ik mij af. Wat kan ik nou aanhouden als m'n volgende ongesteldheidsdag? Moet ik vanaf vandaag 4 weken tellen? Of moet ik gewoon vanaf vorige week tellen, toen ik eigenlijk ongi had moeten worden. Normaal ben ik altijd stipt op tijd ongesteld. Ik denk doordag we er deze maand voor het echt voor zijn gegaan ik daarom maar niet ongesteld werd, denk ik.

Deel Deze Pagina