hoi dames, ik heb al 3 dagen last van diaree (sorry voor het woord) ik heb al de huisarts gebeld en die zij als het morgen nog aanhoudt dan moet ik daar komen. maar kan het iets betekenen ik heb geen kip gegeten of barbiqeu gegeten of eieren... heeft iemand meschien antwoord op dadelijk heb ik voetselvergiffteging of zo... wanhopig iemand
Als het alleen diaree is kan het geen kwaad geloof ik, ik heb er al bijna een hele week last van, heb het ook aan de verloskundige gevraagd. Je baby neemt toch wel wat het nodig heeft van jou aan vitamine's en voedingsstoffen. Maar toch het is errrug lastig.
als je je echt zorgen maakt of je kleintje wel genoeg krijgt kan je van die zwangerschaps vitamine tabletten halen.. dan krijgt je kleintje tog het benodigde binnen. ik denk dat het vooral erg vervelend voor jou is. en voedselvergiftiging heb ik 1 keer meegemaakt en heb toen van savonds 7 uur tot zo'n snahts 4 uur alleen maar staan overgeven ook al zat er niets meer in me maag.. dat doet echt heel veel pijn. denk dat je darmen wat overgevoellig hebben gereageerd op een bepaalde voedingsstof.. heb er ook wel eens 5 dagen agter elkaar last van en dan ook bij alles wat ik eet. hoop dat het snel over is meis! Liefs Marije
Genoeg drinken en producten eten die stoppen. Ik heb er op t moment ook weer last van. Kan goed zijn dat t komt omdat t nu ineens weer warmer is (wat bij mij en mn hond t geval is). Zal geen voedsel vergiftiging zijn. Dan ben je echt wel wat meer ziek als alleen diaree (duizelig, koorts maag/darm pijn etc) Je lekker rustig houden en als t er morgen nog is even langs de HA
Hoi, Geen vergiftiging hoor.. daar reageert je lichaam heftiger op. Wat wel kan spelen zijn je hormonen. Die hebben ook invloed op je darmen en maag. Het is vooral erg vervelend maar het kan geen kwaad. Wel genoeg blijven drinken! Sterkte enne... als het morgen nog is.. inderdaad even naar je HA gaan Elle
ik heb voor een paar weken terug een flinke buikgriep gehad en hield niets binnen . Kreeg toen de tip om PURE BOSBESSAP te drinken ,vind het echt vies een sterke smaak zeg maar , maar het helpt als ik weet niet wat ! een echte aanrader hoor gewoon even langs het reformhuis gaan en je bent er met 2 dagen vanaf !
vandaag weer zo ver... heb meteen de dokter weer gebeld en die zou me vanmiddag terug bellen,' dus even afwachten wat ze vanmidag zeggen,