Hoi hoi! Ik ben heel benieuwd of jullie een zwangerschapsstreep hebben (gehad) in jullie zwangerschap en wanneer deze kwam?! Ik ben vandaag precies 24 weken zwanger en toen ik vanmorgen uit bed kwam leek ik een wat donkere streep van m'n schaambot tot m'n navel te zien..
Bij mij oudste heb ik m wel gehad, nu niet. Maar ja bij haar had ik ook een plopnavel en nu ook niet!
Heb er ook een! Had hem al heel vroeg in de zwangerschap van mijn dochter, weet niet precies meer wanneer maar weet wel dat ik hem al erg vroeg had. Heb hem er nu nog steeds zitten, welliswaar niet zo donker als dat hij was maar je ziet hem wel!
Van de eerste had ik m wel, weet alleen niet meer wanneer precies. Maar ben nu 29 weken van de tweede en er is nog niks te zien!
bij daniel wel gehad, weet niet meer in welke week, mar daar alle striae viel dat toch niet meer op Nu nog niks te zien
Ik heb hem ook.. vanaf 16 weken ongeveer. Bij mij loopt ie vanaf mijn schaambot tot over mijn navel zeg maar, en ook ongeveer ter hoogte van mijn navel, van links naar rechts.
Bij mij kwam ie pas bij een week of 30 heel lichtjes geloof ik. Nu 3 maanden na de bevalling heb ik hem nog steeds, hij mag nu wel weer weggaan