Hallo lieve meiden, Even een vraagje; Wie van jullie heeft er ook een navelpiercing en met hoeveel weken deze gewisseld voor een zwangerschapsnavelpiercing? En kon je deze de gehele zwangerschap inhouden? Liefs,
Ik heb een navelpiercing en gewisseld met zwangerschapspiercing bij week 20. Maar hangt er maar net vanaf hoe snel je buik groeit. Vorige zwangerschappen de zwangerschapspiercing tot het einde ingehouden.
Ik ben aan het begin van mijn zwangerschap naar de piercingshop geweest (kom ik al jaren) en heb deze vraag aan hem gesteld. Zijn antwoord was dat het echt onzin is, gewoon normale piercing inhouden zolang je dat zelf fijn vind. Ik vond het een beetje griezelig worden omdat het velletje nu zo dun is en strak staat, heb hem er inmiddels al een paar weken uit. Mocht ik hem na de bevalling gaan missen dan laat ik hem doorprikken.
Ik heb de piercing er ook uit, ook omdat je huid zo oprekt dat het niet meer lekker voelt. Ik houd het gaatje wel open, zodat de piercing er weer door kan als ik ben bevallen
hier op het eind paar maanden niet ingehad. nooit problemen mee gehad en zo snel groeit het niet dicht hoor
Ik ben nu zwanger en draag mn eigen nog. Bij mijn vorige zwschap heb ik toen mijn buik echt groot werd zo'n plastic grote zwschapspiercing gekocht met een roze en blauw balletje eraan. Ik weet niet meer met hoeveel weken maar dat verneem je snel genoeg.
Die van mij heb ik er een paar weken geleden uitgehaald. Niet omdat het al nodig was, maar ik vind het maar niks, dikke buik met piercing. Heb overigens altijd al gezegd dat de piercing eruit zou gaan op het moment dat ik zwanger zou raken.
Hier ook een navelpiercing! Weet niet precies meer wanneer ik heb gewisseld, maar hij begon op een gegeven moment te irriteren en huid werd rood, toen een zwangerschapspiercing in gedaan. Ik heb er een online besteld, voor 7 euro ongeveer.
Eerste hele zwangerschap door met.30 weken naar zwangerschapspiercing over gegaan. Ik had van mijzelf namelijk een ringetje en bleef overal achter hangen. Dus een plastic staafje in. Deze zwangerschap nu net gedaan omdat ik al een paar keer bleef hangen. Ook deze zwangerschap zal ik het tot het einde in houden en gelijk na bevalling die van mezelf weer in gedaan. Het is net wat je zelft prettig vindt.
Mijn vriend vraagt me iedere week of het nog wel gaat met mn piercing, hij is zoo bang dat mn navel scheurt. Hahaha. Heb m al gerust gesteld dat ie nog prima ruimte heeft en dat ikde piercing er echt wel uit haal wanneer er te veel spanning op komt. Zo'n flexibele piercing begin ik niet eens aan, ik kan alleen tegen goud in mn navel, heb weleens voor de fun andere in gehad. Ook 100% nikkel vrij (want daar kwam het van volgens de piercing shop ) Maar na een halve dag jeuk en rood, ik prik m wel weer door als het nodig is (en als ik er dan nog behoefte aan heb)
Hier eruit gehaald toen hij ging irriteren.. Volgens mij rond de 20 weken.. De plek van de piercing is als 1e gaan scheuren, was mijn 1e striae Al vrij snel, is natuurlijk minder flexibel en ik had een enorme buik.. Sindsdien niet meer ingehad.. Misschien ooit nog eens proberen, heb hem in het begin wel gemist, nu eigenlijk niet meer..
Vorige zwangerschap heb ik hem er ruim voor de 20 weken uitgehaald omdat mijn buik snel groeide, strak kwam te staan en ik het niet zo fijn vond. Een aantal weken na de bevalling eens gekeken of ij erin ging en het gaatje was gewoon nog open (heb hem al wel 18 jaar). Nu heb ik hem er weer uitgehaald, ik denk rond 12 weken.
Hallo! Ik heb bij 20 weken mn normale piercing verwisseld voor mn zwangerschapspiercing. Mn 'velletje' werd helemaal rood en het ging pijn doen, het ligt er inderdaad aan hoe snel je buik groeit ..
bij de 1e zwangerschap heb ik hem er met 15 weken uitgehaald.. en echt toen mijn zoon 2 was terug erin gedaan... zo snel gaat t gaatje niet dicht...nu inmiddels a2 jaar niet meer in en begin er ook niet meer aan.maar hier was door laten prikken echt niet nodig
Eerste zwangerschap eruit gehaald maar weet niet meer wanneer. Na de 30 weken in ieder geval. Tweede zwangerschap is ie er helemaal niet uit gegaan. Nooit een zwangerschapspiercing gebruikt. Gaatjes groeide niet dicht.
Zijn er meiden die een zwanger fotoshoot hebben laten doen met een navelpiercing? Of zonder piercing maar die er wel een hebben gehad? Ik zit heel erg te twijfelen of ik hem eruit zou halen. Maar ik wil bij een shoot geen raar gat in mijn navel op de foto
Had met 17 weken een zwangerschapspiercing erin gedaan, maar vond dat geen gezicht! Toen gewoon alles eruit gehaald. Als het dicht groeit...pech
Ik heb bij mijn zwangerschap eruit gehaald toen ik het zelf niet meer fijn vond. Denk met 22 weken toen me buik begon te groeien. Heb de hele zwangerschap geen piercing meer ingehad. In de kraamweek mijn piercing weer ongedaan.