hallo, ik slaap sinds 2 weken nauwelijks of helemaal niet. het begint me aardig op te breken, is dit nou eigenlijk een zwangerschapskwaal? ik had dit voorheen namelijk niet, ja af en toe sliep ik weleens slecht maar nooit zo lang achterelkaar. wat kan ik hier tegen doen? dit houd ik niet zo vol tot aan maart hoor. heb al gemerkt dat een glaasje melk, boekje lezen,warm douchen en de hele mikmak niet helpt. soms slaap ik wel in maar dan word ik om half 2 snachts alsnog wakker en vat ik de slaap niet meer dus ja dat hele bedritueel heb ik dan niks aan. groetjes, burberry
hoi vervelend! Komt vaak voor in de zwangerschap. Je doet al prima dingen. Als het je helemaal opbreekt kun je via de huisarts vragen om melatonine of een keer een slaappil (temazepam) om de cirkel te doorbreken. Mirjam
ja heel erg vervelend hoor,is eindelijk de misselijkheid voorbij dan krijg ik een andere kwaal voor in de plaats terug, fijn! in elk geval bedankt voor de tip van melatonine,als het volgende week nog zo is ga ik zeker naar de huisarts,het belemmert echt mijn hele functioneren.