niks meer voelen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bar, 13 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik heb geen symtomen meer niks... alleen nog zere borsten.. Moet ik me zorgen maken? voel zelfs geen geborrel meer in mijn buik...
    :(

2. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Als je je ongerust maakt zou ik even de vk of de ha bellen kunnen ze even naar het hartje luisteren of eventueel een echo laten maken.

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik denk het niet hoor. Ik heb ook een periode gehad dat ik niks meer voelde. Naast de kleine voel ik nu eigenlijk ook niks meer.

4. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    hmm dan zal ik me zorgen maken om niks denk ik

5. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    ik voelde ook niets meer. En die kleine voel je pas later in de ZW geregeld. Dus daar zou ik me helemaal niet druk om maken.

En als het niet goed zit voel je je juist niet lekker en alles meer. Althans dat is wat ik gehoord heb. Zou er lekker van genieten en als jet het niet vertrouwd idd even de VK bellen die kan je beter gersutstellen als wij denk ik zelf.

succes meid

6. sim

sim Niet meer actief

rond de 14 weken verdwenen bij mij ook die symptomen, rond die tijd neemt de placenta veel van de hormoonhuishouding over, dus nu zou je ook meer energie enzo kunnen krijgen ;)

maar als je je ongerust maakt, zou ik gewoon bellen.

7. safian78

safian78 Actief lid

26 jan 2006
    428
    0
    0
    ik heb ook weken nergens meer last van, ik zou het kindje nu eventueel kunnen voelen schoppen maar mijn placenta ligt ervoor dus dat gaat ook nog niet, gewoon rustig blijven, ik groei wel dus dan zal het wel goed zijn....

8. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik heb ook af en toe nog dat je het niet voelt en dan maak je je altijd direct ongerust nergens voor nodig!
    want je kindje slaapt ook meestal overdag zoals ik van de vk hbe begrepen

Deel Deze Pagina