Ik heb vorige week cb digital met weekindicator gedaan, die gaf 2-3 weken aan. Gisteren kreeg ik weer gevoel om te testen, die gaf 1-2 week aan. Vanochtend gedaan met ochtendurine, nog steeds 1-2 week. Kan ik ervan uitgaan dat ik nu een miskraam krijg? Iedereen hier op het forum zegt dat. Ik heb geen bloed, geen buikpijn, verder niet veel klachten gehad los van wat pijnlijke borsten en tepels. Me temperatuur blijft ook nog steeds hoger dan normaal.
Oh ja ik heb net een foto van een kv 2v5 test van vorige week vergeleken met de foto test van gisteren van een kv 2v5 test Beiden na 5 minuten afleestijd gemaakt) en de streep is net zo donker. Geen verschil! Kan ik er nu vanuit gaan dat de cb dan niet klopte?
hoi het doen van veel en verschillende testen is niet zinvol en geeft vaak onnodige onrust. als je test positief is ben je zwanger. Deze eerste periode is onzeker, en ja, het kan misgaan. Je hebt pas duidelijkheid bij een eerste echo, het doen van veel testen heeft geen meerwaarde. Mirjam
Bedankt voor het antwoord echter is het vandaag al mis gegaan. De testen klopten wel.hele dag verschrikkelijke krampen gehad, bloed verkoren meer een stolsel. Nu is de pijn voorbij, dus wel een miskraam gehad. Ik testte omdat ik een voorgevoel had.deze klopte dus