lieve dames, heb vandaag voor het eerst ovu test gekocht en gebruikt...en nu mijn vraag is deze positief? groetjes van anita
vanmiddag nog een keer testen en kijken hoe ie er dan uitziet. Bij de een blijven ze zo, en bij de ander worden ze nog iets donkerder. Maarruh vandaag wel gaan klussen hoor!! Want ziet er goed uit
Positief is de test nog niet, het streepje moet net zo donker/duidelijk zijn als het rechter streepje. Over het algemeen zijn er vele die niet zo positief zijn over de ovu-testen van het KV, vaak blijven er 2 streepjes zichtbaar en is het moeilijk af te lezen wanneer je je LH-piek hebt. Ik ben vrij vlot overgegaan op de testen van sensitest.
Deze is nog niet positief! Blijven doortesten, maar hoor slechte verhalen over Kruidvat. Ik heb goede ervaring met dipsticks van babyboomshop en afgelopen maand zwanger geraakt met ovutesten van apothekersmerk.
oke maar kan beter wel gaan klussen dus??? want ik neem aan dat er toch wel iets komt nu toch??? heb in ieder geval de afgelopen week al om de twee dagen geklust en nu zaterdag voor het laatst...dus vandaag maar weer...en deze week nog even om de dag dan maar????? hahahaha klinkt ook zo lekker he...maar goed is voor een goed doel... maar hoezo niet tevreden over kruidvat ovu testen?