Hi meiden, Allereerst wil ik iedereen bedanken die met me mee getuurd heeft naar mn vage streepjes, ik ben er zo onderhand expert in geworden Hier is de ongi doorgekomen, netjes op tijd dat weer wel Naast dat dit vooral weer een goede les voor mezelf is, wilde ik toch dit meegeven, juist ook voor degenen die vroeg testen, vrage streepjes hebben en uiteindelijk toch ongi worden. Omdat ook ik (weer) vroeg getest heb, hoop je op een 2e streepje en die was er ook, maar hij was vaag en bewerkt?!, tja dan zag je zeker wat en dan heb je hoop maar wel valse hoop! Er zijn zat vrouwen die voor nod testen en al een vaag streepje hebben en wel degelijk zwanger zijn maar in mijn geval is het al maand 3! met vage streepjes en steeds geef je jezelf zo weer hoop, niets mis mee maar uiteindelijk werd ik steeds weer ongesteld. Soms gaf ik de testen en/of het merk de schuld maar ik vind dat ik vooral mezelf de schuld moet geven en voortaan het geduld op moet brengen niet voor nod te testen. Hiermee zeg ik niet dat een ander dit niet moet doen, iedereen is vrij te doen wat hij/zij wil maar het is wel verstandiger...en misschien ben ik een voorbeeld voor anderen die dit ook hebben om niet meer voor nod te testen... We willen toch uiteindelijk alleen maar een duidelijk 2e streepje?
Pindakoek, ik zie aan je banner dat je toch wel zwanger bent? Heb je nu wel een duidelijke streep? Tja, niet meer testen voor nod hier, da´s nu wel duidelijk en het is even slikken maar we gaan weer vrolijk verder!
Hoi Jaira, Ik voel me zwanger en heb lichte streepjes..nog niet echt een duidelijke knalstreep dus ik wacht het af..heb nu andere testjes van Matcare besteld dus als het goed is komen ze morgen binnen.
Heb je geen foto van de nieuwe testen dan? Ze zouden ondertussen toch wel donkerder gekleurd moeten zijn? Mijn test was ook echt roze, al heel licht.. en toch niet zwanger.
t spijt me te zeggen nogmaals maar mijn testen van kv 2v5 en sensitest zagen er exact zo uit, misschien nog wel donkerder en niet zwanger. Je maakt jezelf zo helemaal gek en denk dat als je echt zekerheid wilt en niet steeds je focust op deze vage streepjes dat je toch echt beter een CB digi kan halen, die kan 4 dgn voor nod al een duidelijke uitslag geven. Ik zou iig willen weten waar ik aan toe ben.. Succes!
Jaira, mooi eerlijk verwoord. Ik snap het zo goed, die testdrang! Maar ik zie en hoor zo vaak dat het meer geld en teleurstellingen kost dan nodig.
Ik zit nu op dag 34. Ik wacht het allemaal af heb wel kwaaltjes enzo. Waarom zou Kv 2v5 en Matcare een licht lijntje aangeven? Ik denk dat ik morgen een afspraak met de huisarts maak..ben nu erg verward
he Jaira, Wat goed van je dat je het zo voor jezelf neer zet! Jammer dat het deze maand niet "gelukt" is... Ik kan me niet goed voorstellen hoe dat voelt. Maar ik begrijp je wel. Ik wens je heel veel succes met de toekomst..!! Hoop je snel te zien onder het topic "ik ben zwanger" Liefs, Cassida