Inderdaad, een tongpiercing groeit met een 50/60 minuten helemaal dicht.. ik zou hem er ook niet uit willen halen, ik ga a.s. vrijdag in het ziekenhuis navragen of dat echt nodig is!
Mijn navelpiercing heb ik eruit gedaan toen ik een week of 25 zwanger was (vorig jaar dus) en vorige maand heb ik m weer in gedaan. Was in de veronderstelling dat dat helemaal niet kon, maar na enig 'doorzetten' (het gaatje was wel kleiner geworden) is ie er gewoon weer doorheen gegaan! Misschien verschilt het per persoon en ligt het eraan hoe lang je de piercing al hebt?
mijn navelpiercing heb ik er ook zo rond de 25ste week uitgehaald, en van de week heb ik hem weer doorgeprikt ging heel makkelijk
Mijn tongpiercing heb ik er wel eens een paar dagen uit gehad.. nou zat echt niet dicht. En mijn navel is er al een week of 5 uit, een keer per week doe ik 'm er even door maar ook geen probleem, gaat nog steeds soepel. De clithood laat ik er zo lang mogelijk in. Die zou ik NOOIT meer opnieuw laten zetten, wat een verrekte pijn!
Ik ben in opleiding tot piercer geweest, dus ik weet het heus wel Verschillende plaatsen; verschillend weefsel. Ligt ook hoelang je de piercing hebt, maar aangezien mijn clithood pas afgelopen december is gezet groeit hij zeker weten dicht. Mijn lippiercing, die ik bijna 3 jaar heb, zou zonder problemen 2 weken eruit kunnen.
Een vriendin van mij moest em eens eruit halen bij de tandarts en na een 40 minuten was haar gaatje helemaal dicht.. Het zal er dan ook voornamelijk wel aan liggen hoelang je de piercing hebt.
Ik had mijn navelpiercing 6 jaar, en toen moest hij eruit ivm omstandigheden. Een week later kon hij er weer in, nou mooi niet hoor. Gaat zat en zit nog steeds potdicht.
ik weet niet hoe jullie erbij komen dat een tongpiercing in 50 a 60 minuten dicht groeit....ik ben nu al 3 x onder volledige narcose geweest en elke x moest me piercing eruit en is hij er zeker een dag uit geweest...nou er was niks dicht gegroeid hoor...lijkt me ook erg sterk!
Geen ruzie maken dames! Het zal echt bij iedereen anders zijn. De gaatjes in mijn oren blijven al jaaaaaaren open zonder dat er wat doorheen zit en mijn lippiercing (die ik overdag uit moest doen voor mijn werk) moest ik elke avond doorprikken omdat hij aan de binnenkant iedere keer al aan het dichtgroeien was (auwie),.... 1x vergeten en ik kon m mooi er niet meer doorkrijgen (en ik ben echt niet bang om een beetje door te zetten...)
Ervaring misschien he? En ik weet niet maar zoals ik net al zei.. het zal er ook aan liggen hoe lang je de piercing al hebt! Degene die ik hiervoor bedoelde had haar piercing net 2 maand. En ik ken er meer die hun tongpiercing na een bepaalde tijd niet meer erdoorheen kregen omdat het gaatje was dichtgegroeid. Wikipedia schrijft ook: Doordat de tong uitzonderlijk goed kan genezen, zal een gat snel dichtgaan. Zelfs wanneer de piercing totaal is genezen, zal een gat met een grote diameter binnen een paar dagen volledig gesloten zijn & Als je dus nog maar kort je piercing hebt versnelt dit proces! De shop waar ik mn tongpiercing heb laten zetten zei dat de eerste 6 maanden het gaatje binnen 2 uur dicht zal zijn.