Hallo dames, Hoe lang hebben jullie de pil gebruikt en hoe lang na het stoppen was je zwanger? Dit vraag ik omdat ik van mijn 13e tot mijn 26e de pil heb gebruikt, omdat mijn menstruatie zeer hevig was en lang duurde. Hierdoor had ik vaak bloedarmoede. Ik ben sinds juli 2010 gestopt met de pil en tot op heden nog niet zwanger. Kan het door het lange pilgebruik komen? Alvast bedankt!!
ik denk dat dit per persoon verschilt en niet altijd afhankelijk hoelang je de pil hebt geslikt. de een is zo zwanger en de ander duurt maanden/jaren soms zonder reden. Zelf was ik vrij snel zwanger, helaas meerdere miskramen gehad en toen was mijn lijf ontregelend en werd ik zonder reden niet meer zwanger en ben ik met clomid alsnog zwanger geworden. Zo zie je maar hoe raar het kan lopen. ik had ook ruim 12 jr de pil geslikt en zo zwanger en toe niet meer en met hormonen wel. Ik wil je heel veel succes en sterkte wensen en hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan. Helaas weet ik er alles van om zo onzeker af te wachten, maar gelukkig hebben we uiteindelijk een prachtige dochter gekregen! Ik hoop dat jullie snel een wondertje mogen krijgen! xxx
Ik heb 6 jaar de pil gebruikt en daarna nog iets langer als 2 jaar de nuvaring. Na 3 maanden was ik zwanger, helaas een VMK en daarna weer 3 maanden voor t raak was en ben nu al 17 weken zwanger...
Ruim 15 jaar de pil geslikt, binnen 3 maanden zwanger.. het hoeft dus niets te zeggen maar elk lichaam reageerd anders.. Heel veel succes met alles en ik hoop dat je snel een wondertje mag verwachten!