ovu test, wat moet ik hiermee...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mammamia, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Meiden, ff een vraagje... ik heb vanavond een ovu test gedaan van de kruidvat, zal zo ff een foto plaatsen...

Ik heb juist het gevoel dat ik ongi moet worden (of al zwanger ben)

kwaaltjes:

gevoelige tepels/borsten
    menstruatie achtige krampen
    sneller moe

Wat is jullie ervaring met deze testen en is deze nou positief of negatief, want dan heb ik dus mijn eisprong binnen 24-36 uur en horen die kwaaltjes bij de aankomende eisprong...

Ik weet het niet meer...

2. mammamia

Hier is ie:

3. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    nou heb ik zelf geen ervaring met ovu testen, maar ik weet dat het test streepje even donker moet zijn als de controle streep.
    en hier lijkt dat toch ook zo te zijn... dus ik denk dat dit wel postief is, en anders bijna positief...
    toch maar even klussen denk ik ;)

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Misschien maar een zwangerschapstest doen?
    Een ovu test kan ook positief zijn als je zwanger bent.
    En anders inderdaad maar even klussen.

5. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Deze is positief!! Wel laat want je zit op dag 24... Of had je voor de mirena ook lange cyclussen?
    K zou in ieder geval ff oefenen ;) die kwaaltjes heb ik ook weleens voor een eisprong gehad, anders doe je ff een zw test?!

6. mammamia

Test was omowit vanochtend, zit nu wel op 37,7... Wat kan dat betekenen?

7. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Eitje gesprongen? :)

Wel fijn dat test wit was, want kv ovu.testen blijven bij veel meiden (te) lang positief!

8. mammamia

De test die ik vanochtend deed was een zwangerschapstest en geen ovu test;)

9. Kensho

Kensho Niet meer actief

Temp je al langer, want anders zegt een hoge temp niet meteen iets. Maar gisteren een positieve ovutest en nu een hoge temp...

Ik zou ook zeggen dat je ei gesprongen is. Spannend! ;)

10. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ga je vandaag nog een ovutest doen? Gewoon uit nieuwsgierigheid. :D

11. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh hahaha dan had je wel een streepje gewild natuurlijk!!! hahaha
    Heb je nog een ovu.test? Heb gehoord dat kv ovu.testen veel vals positief geven...
    Heb je zelf het idee dat je ei al(lang) geweest is?

12. mammamia

Dit is mijn eerste ronde na spiraal eruit, dus nog geen idee hoe mijn cyclus gaat zijn. Ik heb wat vage kwaaltjes wat op een zwangerschap kan duiden, maar kan ook gewoon ontspiralen zijn, of bestaat dat niet? Ga morgen wel weer ff ovu test doen ja... Hebben 23 april voor het laatst geklust;)

13. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ga dan eerst maar oefenen voor je weer test hahaha ;) je weet nooit waar het goed voor is hihi.

Denk dat je van spiraal ook kunt ontspiralen idd ;) er zitten toch hormonen in die je lijf ineens niet meer binnenkrijgt... Kan ook wel zijn dat je eerste eitje en dus ongi (of zw.schap) dan wel even opzich laat wachten... hoop het natuurijk niet voor je!

Succes!!

14. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Jammer van je negatieve zw. test. Die ovutest ziet er behoolijk positief uit! Al hoor ik wel vaak negatieve reacties over de kv testen.

Maar ik dacht in een ander topic gelezen te hebben dat je ei al geweest was? Heb je toen geen ovutesten gedaan? Ik zou voor alle zekerheid maar flink gaan klussen dit weekend ;)

15. mammamia

waarom ik trouwens denk dat ik mijn ei al eerder heb gehad? Omdat ik rond de 18e april echt enorm veel vruchtbaar slijm had, zo duidelijk en zoveel had ik nog nooit gehad, dit was extreem overvloedig en ik kon er lange draden van maken hihi

16. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Hoi Dames,

Ik heb ook van kruidvat gebruikt sinds 2 dagen geleden, en heb t idee dat t niet echt wat is, ze zijn alle 3 t zelfde, terwijl mn ei (waarschijnlijk) vandaag is, volgens ovu nog niet!

Nou heb ik sinds gister ook de sensitest gebruikt en vandaag ook en je ziet gelijk verschil (zie mn foto's) de 1e foto is van kruidvat, allebij een andere dag en dezelfde streep. terwijl de foto er naast ook van die 2 dagen zijn maar bij die van sensitest dus nog niet zo donker zijn!

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik wil je niet ontmoedigen, maar de KV ovutesten gaven bij mij op de meest rare dagen positief... terwijl ik net ongi was of terwijl ik net mijn ei had gehad...

Die testen staan hier sowieso niet hoog aangeschreven.

Liever sensitest of zwanger&kids, deze geven tenminste een juiste piek.

18. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @Mayd, wat je zegt, ik heb ze denk ik ook afgekeurd! en dat na 4 rondes! en eigenlijk begin ik ook te denken dat ik t dus daarom elke maand op verkeerde moment klus en te kort ook stop! dat vind ik nu wel erg balen:(. maar sensitest is zoals je dus wel duidelijker, en geeft aan dat t steeds duidelijker begint te worde t streepje! thnx voor je reactie:)

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Graag gedaan... ik hoop voor je dat het met sensitest makkelijker lukt je ei te vinden.

Ik ben zelf ook heel tevreden met de zwanger&kids ovutesten en heb gelukkig maar 1 ronde vergooit met die KV testen. Die fout maak ik bij de tweede niet meer.

20. fatima26

fatima26 Lid

25 mrt 2012
    94
    0
    0
    mijn geliefde
    huisje
    na deze ronden ga ik ook met ovu testen beginnen ik ga nou wel dadelijk voor clearbleu halen die zijn wel goed heb ik gehoord.

gr

Deel Deze Pagina