Outfit drams

Discussion in 'Zwangerschap' started by Bilou, Feb 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bilou

Bilou Bekend lid

Oct 29, 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Bilou, Feb 11, 2012
    Last edited: Feb 11, 2012
    Outfit drama! Elke ochtend weer hetzelfde. Sta ik voor mijn kast en weet ik echt niet wat ik nu weer aan moet. Zeker nu mijn buik steeds boller begint te worden.

Ik werk in een kledingzaak en meestal doe ik mijn best om er een beetje leuk uit te zien. Maar het lukt gewoon niet meer. :(

Vinden jullie het ook zo lastig om een leuke outfit aan te trekjen tijdens jullie zwangerschap?

2. Dotty

Dotty Fanatiek lid

Jul 25, 2011
    1,882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ken het sinds anderhalve week ook. Ik ben nog maar 12,5 week zwanger, maar ineens krijg ik een dikke buik en zijn mijn borsten flink gegroeid. Ik wil niet teveel gaan uitgeven aan positiekleding, omdat ik hoop dat ik na de bevalling weer redelijk vlot in normale kleding pas. Dus ik vind het ook erg lastig.

3. Bilou

Bilou Bekend lid

Oct 29, 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja behalve mijn buik inderdaad ook de borsten. Veel van mijn kleren zijn maat 34. En daar past een d-cup echt niet in. Loop al weken in dezelfde outfits. Ik heb wel al wat positie jurkjes gekocht, maar vind ze nog te zomers.

Ik ga mijn bed maar eens uit en naar mijn kast staren. Ben benieuwd wat het vandaag gaat worden.

4. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Je kunt een hoop doen met een paar lange (zwangerschaps-)shirts, een paar positiebroeken en een decoratieve riem en misschien een jasje.

5. mooioema

mooioema Lid

Oct 15, 2011
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken het drama draag normaal 36 nou daar kom ik echt niet meer in.
    Ik word er ook echt chagerijnig van als ik s'ochtends moet opschieten omdat me dochters naar school toe moeten.
    Want dan heb je zo kort de tijd en je past al niks hahaha.

Heb gelukkig wel leuke kadobonnen gehad dus ga is snel shoppen voor iets wat past hahahaha

Share This Page