Wij lusten er hier ook nog steeds pap van We deden het heel vaak voor de zwangerschap en dat is er nu niet minder op geworden
Hier ook nog geen last van verminderd libido Sterker.. door die verbeterde doorbloeding daarbeneden is het alleen maar lekkerder geworden hahah. Maar ja.. buik is nog niet echt mega, ik begin ukkie net te voelen en mn borsten lekken nog niet, dus wie weet zeg ik over een paar weken wat anders...
Bij J. elke dag haha konden er geen genoegen van krijgen maar bij deze mochten we vanaf week 20 niet meer ivm kans op vroeggeboorte en sindsdien durfde we ook niet meer. We hebben tegen elkaar gezegd dat we het vanaf week 38 weer proberen dus nog 2 dagen hahaha
Sinds ik zwanger ben lijk ik wel een konijntje .... Kan nu al niet wachten tot manlief thuis komt vanavond Hahahaha!
Hier beetje tussen in,heb veel minder zin maar zo af en toe nog wel, eens per 1 a 2 wk. Partner vind t ook prima en als we bezig zijn ben ik niet echt bezig met ons kindje, dus die houdt zich geloof ik koest dan. Goeie middenweg dus, al is de variatie door buik en bi wel beperkt.