zwangerschap en snelwerkend schildklier ! HELP !

Discussie in 'Gezondheid' gestart door liza78, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liza78

liza78 Nieuw lid

16 apr 2008
    4
    0
    0
    Hallo allemaal !

ik ben iemand die erg moeilijk zwanger raakt, ik zou nooit zwanger kunnen raken zonder clomid volgens mijn gyn. en ben jaren niet spontaan zwanger geraakt , 2x met clomid 2 jongens

na mijn bevalling in juni, bleek ik een snelwerkend schildklier te hebben opeens...en moet ik 1 jaar lang medicijnen gebruiken (strumazol) en moet ik 1 jaar lang niet zwanger raken. nou is dat voor mij geen probleem want ik raak toch niet zwanger...

3x raden...bleek vanochtend dat ik toch zwanger ben, (SHOCK SHOCK) ik ben er superblij mee, ik wou heel graag snel een 3e...maar niet zo tijdens mijn medicijn gebruik...heeft iemand dit meegemaakt?
    strumazol gebruikt en toch zwanger geraakt? is dit erg schadelijk voor vrucht?

ik heb straks afspraak bij huisarts...maar zit erg in de stress... :( :( :(

2. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Ik heb eventjes gezocht, en volgens consumed staat het volgende in de bijsluiter:

Zwangerschap
    Dit middel kan tijdens de zwangerschap schadelijk zijn voor de vrucht.
    Dit middel niet gebruiken tijdens de zwangerschap (tenzij de arts anders voorschrijft).

http://www.consumed.nl/medicijnen/2545/Strumazol%C2%AE#onderdeel8

Dus zou het eventjes navragen als ik jou was!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap btw, hopelijk is alles ok! ;)

3. liza78

liza78 Nieuw lid

16 apr 2008
    4
    0
    0
    ja dank je wel voor het opzoeken...ik heb ook alles afgezocht op het internet en mijn afspraak met de internist stelde me wel wat meer gerust...
    alleen met de echo kon de gyn. alleen vruchtzak zien en nog geen kindje in en moet over 2 weken weer terugkomen..dus blijft nog wel stressen... :cry:
    ik moet het afwachten of het is nog te vroeg om te zien of ik krijg een miskraam ofzo... beetje om gek van te worden..

Deel Deze Pagina