steek in de buik en pijn schouder

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Pandora, Dec 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    vannacht werd ik wakker van een steek links in mn buik...had ook even wat pijn in mn schouder

de steek is nu weg...de pijn in mn schouder ook helemaal ( ben wel flink grieperig, daarom pijn in mn schouder? )

maar zou dit een buitenbaarmoederlijke zw.schap kunnen betekenen...ik las deze symptomen net op internet en werd daar niet zo vrolijk van
    of houden de symptomen dan continue aan?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi M80,

ik kan natuurlijk niets uitsluiten, maar een buitenbaarmoedelrijke zwangerschap die pijnklachten gaat geven, betekent meestal aanhoudende pijn of ineens acute hevige pijn. De pijn in je schouder kan dan wel onregelmatig zijn volgens mij. Ik zou me niet teveel zorgen maken als het nu weer rustig is, want als je griep hebt kun je inderdaad ook pijn in je spieren en gewrichten ervaren. En je bent ook nog wel heel jong zwanger voor een bbz die nu al pijn zou doen. Dus probeer niet teveel te lezen, want pijntjes horen ook wel bij een zwangerschap en bij twijfel bel je je/een vk.

Brigitte Putters

3. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    pijn in mn schouder is helemaal niet meer terug geweest...heb alleen af en toe nog een soort ongisteekjes....maar in niks te vergelijken met de pijnlijke steek van vannacht....ik hou het er maar op, dat het vruchtje een lekker plekje aan het zoeken was ;)
    29 december krijg ik al een echo dus da's lekker snel

Share This Page