hoi, ik sport normaal altijd zo'n 3 a 4 keer per week. Maar nu ik zwanger ben vroeg ik mij af of dat wel verstandig is??? En hoevaak ik nog kan sporten? Ik doe spinning en steps enz.
Zolang jij je er goed bij voelt en geen klachten hebt, zou ik zeggen, sport lekker door zolang het kan.... knuf juud
Mijn aerobic lerares gaf nog steplessen tot haar 6de maand... Ik ben wel snel gestopt omdat ik zo misselijk was de 1ste 4 maand maar ik rij nu nog wel steeds paard... ben nu 5,5 maand zwanger en volgens mn verloskundige mag je alles gewoon doen zolang je je er goed bij voelt en niet meer van de lichaam verwacht dan voor je zwangerschap.
Hoi Juud, Ik sport normaal 5x per week. Toen ik zwanger was heb ik dit tot 20 weken volgehouden (wel wat minder intensief). Daarna heb ik tot 26 weken 2x per week nog een half uurtje crosstrainer gedaan maar uiteindelijk kreeg ik last van m'n buik dus ben toen gestopt. Ik voelde me er goed bij en de vk zei dat het alleen maar goed voor jou en je kindje is. Je voelt zelf wel als het niet meer gaat. Succes. Silly
ik heb het hardlopen vervangen door te gaan zwemmen voor mijn zwangerschap deed ik alle 2 maar al snel vond ik het niet meer prettig om tijdens de zwangerschap te gaan lopen, en zwemmen is echt heerlijk, zwem ongeveer 4 a 5 maal per week 3 kwartier. groetjes nicol
ohja dat zei mijn vk ook idd... Dat het juist goed is om in beweging te blijven omdat je lichaam dan makkelijker de bevalling aan kan en sneller weer in shape bent...