Zwangerschap en stoelgang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Renate007, 26 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renate007

    Renate007 Actief lid

    17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Dag dames,

    Even een vraagje.

    Sinds ik zwanger ben is mijn stoelgang echt van slag. Ik ga niet meer zo regelmatig als normaal en als ik ga dan is het heel dun :oops: :oops: (sorry).
    Ik eet gewoon normaal, geen andere dingen als voor m`n zwangerschap. De dingen die je niet mag, laat ik staan.

    Herkent iemand dit?

    Wat zou dit kunnen zijn?

    XX Renate
     
  2. meisje1986

    18 sep 2008
    86
    0
    0
    hoi renate,

    ik had juist last dat ik niet kon zeg maar(zo 3 dagen niet)en last van me darmen
    nu eet ik heel veel vezels enz ik let goed op wat ik eet en het is nu ook heel dun(maar het lukt nu wel :) )
    je moet je geen zorgen maken hoor,alles veranderd zo in je lichaam en je darmen maken plaats,voor zo ver dat ik weet lijkt het me normaal als je darmen wat geirriteerd zijn
     
  3. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    Je darmen zoeken een nieuwe plek, dus die zijn een beetje van slag. Bij de een zit de zaak verstopt, en bij de ander loopt het nogal door :) Geen zorgen om maken hoor!
     
  4. Guppiebe

    Guppiebe Actief lid

    10 nov 2008
    119
    0
    16
    Hey Renate,

    Het is vrij normaal om in het begin wat last van je darmen te hebben... Wel zou ik zowieso VEEL drinken, met diarree om uitdrogen te voorkomen en wanneer je wat last van obstipatie hebt om te zorgen dat je iets makkelijker naar de wc kan. Ik heb zelf allebei de kanten van het verhaal meegemaakt zeg maar hahaha, en ik kan liever iets te makkelijk als bijna niet naar het toilet!
    Maar komt helemaal goed, en zoals de anderen ook al zeggen, geen zorgen over maken! ;)
     
  5. Renate007

    Renate007 Actief lid

    17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Dames, bedankt voor jullie reacties.
    Stelt me gelukkig gerust.

    XX Renate
     

Deel Deze Pagina