Gisteren kraampakket gehad.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rabia, 19 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ik kreeg via de koerier gisteren mijn kraampakket maar er zat 1 zielig beertje in en een boekje over veiligheid. Wat een krenten zeg, ik zit bij Delta Lloyd.
    Ik las dat jullie allemaal leuke dingen hadden gekregen, zoals tummytub, tassen, koffer...nou mijn doos was echt een teleurstelling. Niks geen verassing.

2. ciel72

ciel72 Lid

15 jul 2006
    84
    0
    0
    dat was bij mij ook,ik vond er ook niks aan,had het zelfde gekregen dan jij,ik werd er niet vrolijk van. :( :(

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    dat is idd erg saai ja!

wie weet wat je krijgt bij de IZZ?

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Dat is idd een teleurstelling, ik wist helemaal niet dat er zelfs tummytubs in sommige pakketten zitten. Ben benieuwd wat het pakket van Menzis dan is.

5. Niet meer actief

en CZ?

6. Six

Six Actief lid

22 mei 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    Menzis heb ik gisteren binnen gekregen. Vond ik wel leuk! (ben wel aanvullend verzekerd, weet niet of dat wat uitmaakt?!)

Eigenlijk zat er alles in wat je voor een thuisbevalling nodig hebt, zoals navelklemmen, alcohol, onderleggers, (lekker hoopgevend;) mega pakken maandverband. Maar ook een hele rits babyverzorgingsartikelen, zoals babyolie en babyshampoo. Het zat in een mooie box verpakt en je kreeg er nog een knuffeltje en badjasje bij... Super dus!

7. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik heb ook Menzis, joepie :p hihi

8. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ik krijg geen pakket van Univé :S Ik moet het zelf halen omdat ik niet goed genoeg ben verzekerd.

9. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Ik heb mijn pakket vorige week gehad. Daar zat in: de standaard dingen...vreselijk ondergoed..kraamverband etc.
    Als 'kado' had ik een boekje van Beatrice smulders met bevalingsverhalen (best leuk om te lezen)en een knuffel.
    Ach ik had ook niet veel meer verwacht.
    Ik zit trouwens bij CZ.

10. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik ben nu bij anderzorg: krijg je geen pakket las ik hier eens op het forum. Ik ga mischien over naar de Friesland, weet iemand wat er in dat pakket zit ?

11. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    iemand ervaring met de fbto?
    hoor het graag :)

12. Six

Six Actief lid

22 mei 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    @maisy; leuk voor je! Weet je ook meteen wanneer je hem ongeveer krijgt. Nog maar 5 weekjes wachten...

13. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Dingen als een tummytub etc. krijg je toch ook niet bij het kraampakket maar als extraatje bij de kraamzorg? (zoals je bv bij Groene kruis nu een voedingskussen krijgt en bij Icare een gevulde luiertas)

14. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ik zit bij Trias, heb een brief gehad over wat er in me pakket zit en dat ik m deze week nog krijg. er zit een luiertas in, kadootje voor de baby, en het hele pakket zit in een leuke opbergbox om later het speelgoed in te kunnen opbergen.

erg leuke dingen dus, alleen is nu de verassing ervanaf :p :)

15. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Het schijnt dat De Friesland best gul is met het vergoeden van bijv. echo's (ook standaard de 20 wk echo) maar ik zou ook wel graag willen weten wat in hun kraampakket zit. Dit kon ik vinden op hun website:
    "Inhoud kraampakket
    Het kraampakket bevat onder ander kraammatrasjes, kraamverband, steriele gaasjes, watten enz. Ook zit er een kleine attentie in voor de baby."

16. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik zit ook bij menzis,aanvullend verzekerd.
    Het hangt er ook vanaf of je aanvullend verzekerd bent.
    Bij alleen het standaard pakket krijg je geen extra's.
    Daarvoor zat ik bij zorg en zekerheid en daar kreeg je inderdaad een tummytub.

17. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Bij Univé ben ik ook aanvullend (modula A/1) verzekerd maar ik krijg geen kraampakket van ze.... schrapers!

18. Powergirlie

Powergirlie Actief lid

26 jan 2006
    104
    0
    0
    ik heb me kraam pakket vorige week gekregen en er zat naast de nodige verband en watte dingen een leuke limoengroene luiertas bij. Helemaal goed!

Ik zit bij VGZ

19. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Ik ben verzekerd bij het OZ. Ik kreeg als extra een fopspeen, een aantal produkten van Zwitsal en een thermometer. Ik vond dit leuk als extra.

Groetjes Monique76

20. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik ben verzekerd bij Zilveren Kruis, aanvullend, maar krijg geen kraampakket! Moet hem zelf halen en dan declareren? Iemand ook deze ervaring?

Deel Deze Pagina