Geen bandenpijn meer voelen ineens

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Manoes, 17 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manoes

Manoes Actief lid

16 jul 2015
    339
    0
    16
    Hallo allemaal,
    ik ben nu 13 weken zwanger, en heb tot nu toe iedere dag nog wel iets kunnen voelen in mn buik. Dan bedoel ik bandenpijn. Iedere dag wel een moment van menstruatie achtige kramp, of ergens een steekje of iets. Alleen nu voel ik sinds een paar dagen helemaal niets meer. Mijn buik voelt helemaal normaal aan.alsof er helemaal geen activiteit meer is in mijn buik. Ik vind dit wel een beetje eng, kan er nu iets mis zijn?

2. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Is het niet gewoon dat ze nu even genoeg gerekt zijn en wanneer de bm weer gaat groeien of je een onverwachte beweging maakt de steken weer terugkomen?:) ik zou me erg geen zorgen om maken, pas als je de komende dagen helemaal niks meer voelt kan je het misschien even checken?
    Maar denk eerlijk gezegd dat geen bandenpijn meer voelen geen alarm is, juist hele erge steken en krampen lijkt me duidelijker signaal.:)

3. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Heel herkenbaar hoor, je komt nu in wat rustiger vaarwater in je zs en dan verdwijnen die klachtjes die je eerst allemaal had. Ik heb dat ook elke zs gehad!

4. Manoes

Manoes Actief lid

16 jul 2015
    339
    0
    16
    Ik hoop dan maar dat dat het is, dat ik in rustiger vaarwater ben gekomen:)ik dacht dat de bandenpijn juist hoorde te komen met ongeveer 13 weken.ik heb sowieso al weinig symptomen gehad sinds deze zwangerschap, dus was enigszins blij dat ik toch nog iets voelde. Je voelt gewoon bijna niet dat je zwanger bent, ook kun je de baby nog niet voelen...dus je hebt nog weinig houvast. Hopelijk komt het nog een beetje terug.

Deel Deze Pagina