vruchtwater

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Monatoetje84, Nov 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi..

Ik heb gister de 20weken echo(guo ivm Icsi) gehad, en nou zag de gyn dat ik ruim vruchtwater heb ...
    Het was niet teveel maar wel aan de ruime kant.. Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Verder waren er geen bijzonderheden en zag alles wat ze konden zien er normaal uit..

Liefs Mona

2. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Er staat trouwens op t briefje voor de vk.. vruchtwater normaal diepste poel 80mm

3. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Monatoetje,

een diepste poel van 8 cm is precies de grens. Dus precies goed. Het kan zijn dat je gewoon wat meer vruchtwater aanmaakt dan gemiddeld. Het is vaak ook maar een momentopname. Het varieert steeds wat, dus het kan best zijn dat als je over een week zou kijken het weer een minder grote diepste poel is. Als het goed is zullen ze je suiker wel eens prikken om te zien of je geen diabetes ontwikkelt. Dan zie je ook wel vaker ruim vruchtwater. Maar het is bij jou als goed afgegeven, dus ik zou toch proberen op de deskundigheid van de arts te varen en er je niet te druk om te maken. Zeker omdat verder alles goed leek te zijn.

Groetjes Brigitte

Share This Page