Aaaargghh! Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit ook en werd gedacht dat het uit mijn rug kwam. Nu heb ik er geen rugpijn bij.... Maar ik word er knettergek van. De enige houding waarin ik het niet heb is staand en liggend of half onderuit zittend met mijn rechterarm omhoog (het zit aan rechts)... Wat dus wil zeggen dat je niks fatsoenlijks kan doen of pijn in je nek of arm krijgt. Wie heeft er tips?
Wat toevallig! Ik heb dit ook rechts bovenaan de buik. Al een aantal weken en ook geen idee wat het is! Is wel superirritant. Het is niet rood ofzo, ziet er normaal uit maar jeukt als een gek! Nu is het bij mij wel zo dat ie daar met z'n hoofd zit. Wellicht dat er bij mij dus meer spanning op de huid staat daar. Maar of dat bij jou ook is?
Ik heb een vervelend slaap gevoel net onder de borst als ik zit mn. Komt waarschijnlijk door een zenuw die wat minder ruimte heeft. Misschien is dit bij jullie ook zo. Chantal
Hier precies hetzelfde en met rugpijn....Word er soms chaga van. Weet soms geen houding aan te nemen. doe idd een arm omhoog,om er vanaf te komen hihiih Ik slaap met een gewone kussen tussen de benen snachts, waardoor het wel minder is gworden, alleen overdag nog vaak last. dus helaas niet veel tips
Ben blij dat ik niet de enige ben.... het lijkt te komen van de druk van de buik naar boven toe... succes ermee allemaal...